Vox no pactarà a Alzira «ni amb l’esquerra, extrema esquerra ni amb nacionalistes»

0
144

El president provincial de Vox, Ignacio Gil Lázaro donà ahir suport al candidat a l’alcaldia d’Alzira, Ricardo Belda en un acte celebrat a la Casa de la Cultura.

Lázaro va elogiar, davant els mitjans de comunicació, a Belda en manifestar que a més de ser «un bon amic», és també «el millor alcaldable». I és que el veterà polític, ex del PP, va preferir a Belda en lloc de la proposta encapçalada per Bernardo Costera que, junt a una trentena de militants es donaren de baixa per militar en UCIN. Candidatura encapçalada per l’ex regidor popular Enrique Montalvá, a la que Lázaro considera que «obeix a interessos personals».

A la pregunta de amb quines formacions pactarien i amb quines no, arran els resultats del diumenge, Ricardo Belda no es pronuncià, «parlarem després les eleccions municipals», però Ignacio Gil Lázaro ho tenia ben clar, «no pactarem mai ni amb l’esquerra, ni amb l’extrema esquerra ni tampoc amb els nacionalistes» en clara alusió al PSPV, Unides Podem i Compromís.