L’IES Josep Mª Parra d’Alzira recupera el batxiller Musical

0
641

La conselleria d’Educació ha comunicat hui a l’IES Josep Mª Parra d’Alzira que recupera la modalitat d’Arts Escèniques i Música per al pròxim curs escolar 2023-24. Un fet que ha provocat la consegüent satisfacció en la comunitat educativa i a l’Ajuntament, segons ha manifestat l’alcalde Diego Gómez.

Cal recordar que la pròpia conselleria modificà, ara fa un any, l’oferta de batxiller d’este institut suprimint la modalitat d’Arts Escèniques i Música, després de 13 cursos d’haver-se impartit al centre.

La vintena d’alumnes afectats va preferir matricular-se d’altres modalitats al propi institut abans que desplaçar-se a l’IES Arabista Ribera de Carcaixent.

Més d’un centenar d’alumnes de l’institut alzireny es dediquen professionalment a la música i a les arts, des que s’impartix esta modalitat al Parra.

L’AMPA, que va recollir més de 2.000 signatures reivindicant esta modalitat, junt a la pressió de tot el centre i l’Ajuntament, han vist com ara ja poden matricular-se els alumnes de la modalitat d’Arts Escèniques i Música.