La UD Alzira llança a perdre a l’inici del segon temps una bona primera part contra el Mestalla (3-0)

0
64

L’Alzira va agunatar molt bé al seu complicat rival durant la primera part que finalitzà amb empat a 0 gols.

Però una desconnexió de l’equip durant els primers minuts de la segona part va ser molt ben aprofitada pel Mestalla que anotà tres gols; el primer d’Esquerdo en el 48, de Rodrigo en el 50 i del propi Esquerdo en el minut 52.

Miguel Ángel Angulo va donar entrada al camp a Martín Tejón i López en substitució d’Adri Gómez, mentre que per part de l’Alzira, el seu tècnic Marc Garcia va substituir a Aketxe, Revert i Joan Pulpón per Rodríguez, Javi Serra i Cortijo.

Amb aquesta victòria València Mestalla, ocupa el segon lloc de la classificació amb 43 punts i la UD Alzira es manté amb 30 punts en la dècima posició.