- A la reunió s’han intercanviat idees i s’ha analitzat la situació de la ciutat i les possibles millores
La Secretària General i candidata a l’alcaldia del PSPV d’Alzira, Gemma Alós, s’ha reunit amb el president de l’Associació Empresarial d’Alzira, Raul Tudela. A la reunió també ha assistit el Secretari de Desenvolupament Local, Juan Santacreu.
El Partit Socialista continua, d’aquesta manera, amb les reunions amb el teixit associatiu i empresarial de la ciutat. L’objectiu de la reunió ha sigut presentar als representants dels empresaris el projecte amb el qual el PSPV concorrerà a les pròximes eleccions municipals, així com analitzar les debilitats, fortaleses i oportunitats que té actualment el sector empresarial alzireny.
El PSPV defensa un model de ciutat on el comerç té un paper fonamental. Tal com s’ha explicat a la reunió, els i les socialistes aposten per revitalitzar el comerç local fomentant la creació de noves empreses. L’objectiu dels i les socialistes és que Alzira torne a ser la ciutat de referència de la comarca i per a això necessitem millorar el teixit comercial i apostar pel consum local i de proximitat.
Per part de l’Associació Empresarial, s’ha fet entrega d’un dossier amb diferents propostes de futur per a millorar tots els sectors econòmics. Així mateix, s’han plantejat algunes propostes per al futur per a modernitzar i ampliar el sector industrial alzireny.