L’accident d’un autobús a l’A-7 (Beneixida) causa 18 ferits i retencions quilomètriques

0
946

Un total de 18 ferits, que han sigut traslladats als hospitals d’Alzira, Gandia, Xàtiva i Ontinyent, ha provocat l’accident entre un autobús i un camió esta vesprada a l’autovia A-7, terme de Beneixida.

L’accident s’ha produït al voltant de les 16 hores en el punt quilomètric 391 de l’autovia, sentit Albacete. Cap dels passatgers ha quedat atrapat a l’interior de l’autocar, però sí han resultat ferits lleus 18 de les 52 persones que viatjaven. A l’Hospital de la Ribera han sigut traslladats 6 dels afectats per l’accident.

L’accident ha provocat retencions quilomètriques fins pasades les 20:30 hores en que ha començat a desfer-se l’enorme cua que afectava a termes de municipis de la Ribera Alta com Beneixida i Alberic, principalment.