L’Alzira FS remunta en l’últim segon davant l’Inter B (7-6) gràcies als gols de Rafa Ara

0
124
El gol de la victòria anotat per Rafa Ara al transformar un doble penal

Rafa ARA anotà quatre gols, el de la victòria en l’últim segon de l’encontre

El Family Cash Alzira ha remuntat en l’últim segon del partit, mintjançant un gol des del doble penal de Rafa Ara, un encontre que perdia a menys de quatre minuts per al final.

En el minut 3 de joc, el conjunt alzireny van construir una bona jugada en atac que va finalitzar Rafa Ara des de dins de l’àrea, que només va haver d’espentar l’esfèric al fons de la xarxa. Tres minuts després, José Carlos va ampliar la distància en el marcador amb un gol semblant al primer. En el minut 9, Jon va reduir el desavantatge amb un potent xut exterior que va convertir el 2-1.

En el minut 13, el màxim golejador de l’Alzira FS, Rafa Ara, va anotar el tercer gol local a l’eixida d’un córner i, tot seguit, el filial interista anotava el 3-2 en una ràpida acció ofensiva que culminà Miki. Un minut després, Gon Castejón va signar un gran gol per l’esquadra de falta directa que va suposar el 4-2. En el minut 17, en un contraatac, Jon va signar el 4-3 en el Palau d’Esports d’Alzira. En el minut 22, Peiró transformà el 5-3 amb un potent xut. Un minut després, Guille va armar una sabatada exterior a l’eixida d’un córner i va marcar el 5-4.

En el minut 27, Eloy signà un golàs per a empatar l’encontre i en el 33, Bertín voltejà el marcador per al conjunt madrileny amb un llançament des de lluny que es va colar en la xarxa per a fer el 5-6. Tres minuts després, Rafa Ara feia el seu hat-trick particular per a igualar l’emocionant i competit partit. a falta d’1.9 segons Rafa Ara arredonia una vesprada golejadora donant la victòria al Family Cash Alzira amb un gol des del doble penal que va entusiasmar als espectadors. Sens dubte el jugador més destacat del partit amb 4 gols, els dos últims que li donaren un important triomf al seu equip.

Amb esta victòria l’equip de Braulio Correal s’encarama a la segona posició amb 35 punts, tot i que el Peñíscola, que és tercer, ha disputat tres partits menys a causa del Covid.