Alzira exalta a les seues falleres majors Alba Carrió i Clàudia Dolz

0
187

Este dissabte dia 6 tindrà lloc la Presentació i Exaltació de la Fallera Major d’Alzira i Regina de les Festes Patronals senyoreta Alba Carrió i Martínez.

L’acte començarà a les 19 hores al Gran Teatre de la ciutat.

A les 18:30 hores es farà la recepció de les Associacions i Juntes Locals convidades.

Lidia Enguix i Palomares, Fallera Major d’Alzira 2017 serà l’encarregada de conduir l’acte i exercirà de mantenidor el faller Chema Pérez i Pellicer.

Per la seua banda Clàudia Dolz i Estela, Fallera Major Infantil d’Alzira viurà la seua Presentació i Exaltació el diumenge dia 7 a les 12 del migdia en el Gran Teatre.

A les 11:30 es rebrà a les Associacions i Juntes Locals que vindran a compartir un matí festiu al costat del mon faller alzireny.

L’acte serà presentat per Aitana Carbó i Alaminos, Fallera Major Infantil d’Alzira 2017. La periodista i fallera alzirenya Mª Carmen Cano i Saurina serà la mantenidora.