Troben morta en un pou de Carcaixent a la jove Wafaa Sebbah

0
599

La Guàrdia Civil ha trobat esta vesprada el cos sense vida de Wafaa Sebbah en un pou després de la confessió del detingut per la seua desaparició

El detingut David S.O. deurà declarar les pròximes hores al Jutjat nº6 d’Alzira

La Guàrdia Civil ha trobat aquest dijous el cos sense vida de Wafaa Sebbah a l’interior d’un pou després que l’home detingut, David S.O., per la seua presumpta implicació en la desaparició de la jove de La Pobla Llarga, al novembre de 2019, haja confessat que la va assassinar.

Efectius de la Benemèrita havien traslladat a primera hora del matí a l’arrestat ahir dimecres en la localitat valenciana de Manuel, de 30 anys, a una finca de la seua família per a realitzar un rastreig amb un georradar i gossos ensinistrats. Les restes mortals de la xica haurien estat durant 19 mesos en un pou d’esta partida rural des que el seu assassí confés el llançara allí després del crim.

El cadàver serà traslladat en les pròximes hores a l’Institut de Medicina Legal de València per a realitzar-li l’autòpsia, que s’espera que oferisca una mica de llum sobre les circumstàncies en les quals va morir. L’home que ha confessat el seu assassinat té antecedents greus per violència de gènere i formava part del seu cercle pròxim.

A Wafaa, que tenia 19 anys quan se li va perdre la vista, se li va veure per última vegada la vesprada del 17 de novembre de 2019 a Carcaixent, mentre la seua mare va denunciar la desaparició el dia 29 d’aquell mes. Els agents han treballat durant tot aquest temps amb la hipòtesi que la jove no va desaparéixer per voluntat pròpia. El seu cas, a més, va coincidir en el temps –una setmana després– amb el de Marta Calvo i, de fet, totes dues causes comparteixen el mateix jutjat, el número 6 d’Alzira, encara que es descarta qualsevol tipus de relació.