Llum verda de Sanitat a les falles 2021 en el segon semestre

0
332

La Conselleria de Sanitat i la Junta Central Fallera (JCF) s’han reunit hui en València per a estudiar sobre la data de celebració de les festes falleres en funció de l’evolució de la pandèmia per la Covid. Dirigents de la JCF es van reunir aquest dimarts amb la Conselleria de Sanitat, Ana Barceló, per a analitzar l’evolució de la vacunació i la seua incidència en l’activitat i funcionament de la festa fallera en l’exercici de 2021, han informat fonts de les dos entitats

El dijous en la reunió interdepartamental del Consell s’estudiarà l’assumpte i el dilluns que ve es tornaran a reunir amb la consellera de Sanitat per a fixar el calendari que compta que les festes se celebren en la segona meitat de l’any 2021.

El president de Junta Central Fallera, Carlos Galiana, a l’eixida de la reunió insisteix que «treballen per a celebrar unes Falles enguany i remarca el comportament de totes les comissions falleres on no hi ha hagut que lamentar cap incidència o denúncia relacionada amb el coronavirus i les seues restriccions».