Fontana: «El Family Cash Alzira professionalitzarà i millorarà la plantilla»

0
182
El president té molt clar que el tècnic Braulio Correal és la clau del seu projecte

El president assegura que «La clau del meu projecte és Braulio Correal»

L’empresa ha assegurat que ens ajudarà un poquet més

Tractarem de millorar la plantilla i de disputar en 2022 la fase d’ascens

El principal repte per a la pròxima temporada és tornar a il.lusionar a la gent

 

 

L’Alzira FS ha començat a treballar de cara a la pròxima temporada poques hores després d’assegurar-se la permanència en el seu talismà Palau Municipal d’Esports.

Així la direcció del seu patrocinador Family Cash i la directiva del club ja han arribat a l’acord de «millorar el pressupost per a la pròxima temporada». Qüestió que serà aprofitada «per a donar un passet endavant professionalitzant i millorant la plantilla amb l’objectiu de disputar la pròxima temporada la fase d’ascens en lloc de la de la permanència», segons ha explicat a Riberaexpress el president de l’Alzira FS, Vicent Fontana.

El propi patrocinador, que va presenciar el passat dissabte el partit contra el Leganés en el que el conjunt de Braulio Correal es vacunà de forma definitiva contra el virus del descens, «ens va assegurar que ens ajudarà un poquet més».

Temporada molt atípica i sense públic

Fontana té clar que després d’una temporada «molt atìpica, el principal repte que tenim és el de tornar a il.lusionar a la gent». L’Alzira FS ha conservat els 400 abonats que tenia, però ha perdut la important taquilla que deixaven el miler, aproximat, d’espectadors que assistien cada jornada al Palau d’Esports a part dels socis.

Per al president calia en esta temporada sense públic «sobreviure com fora, amb el principal objectiu d’aconseguir la permanència«. Una permanència en la que ha tingut un paper decissiu el Palau i els 150 espectadors que han pogut donar tot el seu suport als jugadors durant les quatre últimes jornades.

Canvi d’estratègia

Fontana recorda com l’any passat «dirigirem tots els esforços per convèncer a l’empresa Family Cash» del sector de l’alimentació perquè patrocinara l’equip, canviant l’anterior estratègia que consistia en buscar el suport econòmic «en patrocinadors menuts». L’arribada de la pandèmia feia perillar l’ajuda que necessitava el club per continuar en la divisió de plata del futbol sala nacional.

Aconseguit l’objectiu, a falta de dos jornades, els dirigents alzirenys volen donar un pas de cara a la pròxima temporada «professionalitzant a la major part de la plantilla», com passa en els principals equips com el Noia, el Manzanares, el Talavera i fins i tot el Leganés, últim rival, al que golejaren el dissabte que tenen professionalitat «un 80%».

Així el Family, que només entrenava tres dies a la setmana, ha competit amb rivals que entrenen tota la setmana i és que com diu el presi «Braulio trau rendiment d’on no hia, sent capaç de tindre a tots els jugadors enxufats». Fontana té tota la confiança en el tècnic alzireny fins el punt d’assenyalar que «la clau del meu projecte és Braulio».

Riberaexpress