Els positius de Covid-19 ja superen la trentena a la residència Carmen Picó d’Alzira

0
627

Els casos de coronavirus en la residència de persones amb diversitat funcional Carmen Picó d’Alzira ascendeixen ja a 32, després que en les últimes hores s’hagen confirmat tres nous contagis de treballadors del centre.

Del total de positius en covid en residència, 22 corresponen a persones usuàries del centre i 10 a persones que treballen en aquestes instal·lacions dependents de l’Institut Valencià d’Atenció Social-Sanitària (IVASS), segons han informat a EFE fonts de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

La residència té una capacitat de 75 places, de les quals cinc estan vacants, i s’han efectuat proves PCR tant a les persones residents com a les que treballen en el centre i tenen contacte directe amb elles.

EFE