El Sant Vicent Ferrer d’Algemesí aconseguix el 100% d’aprovats en la PAU

0
86

L’IES algemesinenc ha aconseguit més de 6 matrícules d’honor

 

Els resultats de la PAU del centre públic algemesinenc el situen en el lloc 93, entre els 100 millors de la Comunitat valenciana

 

El 100% de l’alumnat de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí ha aprovat amb molt bons resultats les proves d’Accés a la Universitat, que es van celebrar fa dues setmanes, situant al centre entre els 100 primers de la Comunitat Valenciana.

 

El conjunt dels alumnes que s’han presentat a les proves han superat els exàmens i han obtingut una nota mitjana de 7’088 en la fase general, segons ha fet públic la Universitat Politècnica de València a la qual el centre està adscrit. Unes proves que possibilitaran als alumnes a accedir el curs que ve a realitzar estudis universitaris. Aquesta mitjana  significa que els alumnes del centre algemesinenc se situen en el lloc 93 del total dels 460 centres que imparteixen batxillerat a la Comunitat Valenciana (públics, concertats i privats), pel que fa a resultats.

 

La Comunitat Educativa del centre ha mostrat la seua satisfacció davant els excel·lent resultats que han obtingut els seus alumnes a les PAU, malgrat les dificultats ocasionades per la Covid-19 durant el curs i  els feliciten públicament per l’esforç realitzat. Així mateix, també volen fer extensible l’enhorabona als 3 alumnes de segon de batxillerat que han aconseguit finalitzar el curs amb Matrícula d’Honor.

 

Junt a aquest reconeixement a la feina duta a terme pels alumnes de batxillerat, també es destaca des del centre les altres 3 Matrícules d’Honor, 3 propostes a Premi Extraordinari i 1 Menció Honorífica al treball dels alumnes de 4t d’ESO, que han finalitzat enguany l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria al centre, malgrat que no s’ha pogut celebrar com s’hagués fet en altres circumstàncies.

 

De cara al curs vinent des del Sant Vicent Ferrer s’espera que es puguen reprendre les classes amb la major normalitat i que els alumnes no perden ni hores de classe presencial ni continguts curriculars.  Pensen que  serà possible gràcies a les característiques dels grups (es pot treballar amb grups reduïts) i l’amplitud de les aules i les instal·lacions que permeten respectar la nova normativa i el distanciament social.