L’Alzira FS sustituix el Nítida pel Family Cash per a la pròxima temporada

0
182
La fidel i sorollosa afició ha contribuït a l'èxit esportiu de l'equip

La firma valenciana de supermercats, Family Cash, serà el patrocinador principal de l’Alzira Futbol Sala la pròxima temporada, sustituït a l’empresa d’higiene professional, Nítida, que ha patrocinat al club alzireny durant les quatre últimes temporades.

«Estem molt contents amb l’acord, era la millor opció per a nosaltres» segons ha declarat el president del club, Vicent Fontana, al nostre company David Chordá d’Alzira Ràdio.

Fontana s’ha mostrat «molt agraït al Nítida» que tot i aixó continuarà col.laborant amb el futbol sala alzireny la pròxima temporada, patrocinador amb el que ha aconseguit una brillant trajectòria que l’ha retornat a la divisió de plata del futbol sala nacional.

D’altra banda la campanya de socis i abonats continua per bon camí havent renovat, fins ara, 175 dels 192 socis i més del 90% dels 550 abonats de l’anterior temporada.

Nova etapa

La gran capacitat del Palau Municipal d’Esports, prop de 3.000 espectadors, permetrà repetir les excel.lents entrades que registrava durant la pasada lliga -fins a 1.500 espectadors-, tot i que Sanitat sols autoritza, fins ara, el 75% de l’aforament.

Vicent Fontana es mostra optimista respecte al futur de l’Alzira FS, tot i la «difícil situació» provocada pel coronavirus en la major part de les emrpeses col.laboradores.

Amb el patrocini de Family Cash «arranca una nova etapa» i una nova temporada en la que el conjunt que entrena Braulio Correal comptarà amb dos equipacions; una blanca i altra blava.