Grefusa renova la seua imatge

0
118

Grefusa actualitza el seu logotip i presenta una imatge renovada, més impactant, mantenint la seua essència de marca amb l’objectiu de “adaptar-se als nous temps i aconseguir una major connexió i proximitat amb els seus consumidors”.

L’empresa fabricadora de fruita seca i snacks de cereals, que ha viscut ja més de 90 anys d’història i que va començar la seua marxa en 1929 com a magatzem de cacauets, renova així la seua imatge, alguna cosa que Rafael Gandia, director de Màrqueting de Grefusa apunta com a “necessari per a representar l’evolució i el creixement constant de la companyia”.

Els canvis en el seu logotip s’han produït principalment en la tipografia, millorant la seua llegibilitat i impacte i mantenint les característiques vinculades als valors i personalitat de la marca. En la nova imatge s’han prescindit d’alguns elements i colors com el blau per a donar major protagonisme al roig que caracteritza a Grefusa i, per descomptat, s’ha mantingut a la que ja és coneguda com la mascota de la marca, de gran reconeixement i identitat pròpia: Grefusito, el cacauet únic que ha acompanyat i representa a l’empresa familiar des de 1986 i que dota a la marca de la màxima connexió emocional amb el consumidor.

Segons explica Grefusa, “aquesta nova identitat reflecteix l’empresa en la qual s’ha convertit hui dia: una companyia líder en l’elaboració d’aperitius i fruita seca de qualitat, amb expansió internacional gràcies a les aliances estratègiques amb grans grups del sector com Intersnack i Frutorra”.

“Hem actualitzat la nostra imatge, però continua representant els nostres valors i essència de marca. Creiem que hem aconseguit que el logotip transmeta el gaudi i bon rotllo que els nostres productes són capaços de fer sentir als nostres consumidors, per la qual cosa estem molt contents amb el resultat”, afig Gandia.

La modificació del logo, més actual i pròxim, serà visible per als usuaris a partir d’aquest mes de juny. La companyia començarà a vestir els seus canals digitals, com la web i les seues xarxes socials, i de manera gradual introduirà la seua nova identitat en tots els seus embalatges, suports publicitaris i materials de punt de venda.