La UD Alzira, equip va tornar ahir als entrenaments, al camp d’Esports Municipal de Venècia, després de sotmetre’s en la mutualitat federativa a les proves que detecten el Covid-19.
Sense cap cas positiu en aquestes proves, la plantilla del conjunt blaugrana ha tornat al treball en grups de deu jugadors seguint d’aquesta manera els protocols sanitaris establits per a preparar la promoció d’ascens a Segona Divisió B.
L’equip que dirigeix, Pau Quesada, va finalitzar segon en el grup VI de Tercera Divisió després de disputar 28 jornades i donar-se per finalitzat el campionat per l’emergència sanitària. L’última trobada oficial del conjunt blaugrana es va disputar el passat 8 de març a Crevillent (1-2).
L’Alzira tornarà a competir a partir del pròxim 18 de juliol en la promoció d’ascens a Segona Divisió B en la qual afrontarà una de les semifinals davant al Atzeneta UE que dirigeix el exinternacional valencianista i exjugador de l’Alzira, David Albelda.
La semifinal serà a partit únic en una seu neutral, encara per determinar, i l’equip guanyador es jugarà l’ascens a Segona Divisió B contra el que guanye l’altra semifinal que enfrontarà al CD Alcoià i al CF Intercity de Sant Joan.
EFE