El comerç proposa que un autobús gratuït trasllade clients d’altres municipis de la comarca a Alzira

0
64
L'autobús gratuït i el descompte del 10% afectaria cada dissabte als veïns d'una població de la comarca
Tendes en l’avda Sants Patrons

Alicia Sierra: «Aplicarem el 10% de descompte als clients de cada municipi»

Els comeriants reclama una hora gratuïta d’aparcament per a totes les àrees comercials 

L’alcalde Diego Gómez s’ha compromés a estudiar i valorar estes propostes

Els representants de les distintes àrees comercials d’Alzira proposaren en la reunió del Consell de Comerç, celebrada esta setmana, que l’Ajuntament fique un autobús gratuït amb la finalitat de traslladar a la capital de la comarca clients procedents d’altres municipis de la Ribera.

«Cada divendres o dissabte l’autobús arreplegaria a persones d’una població» manifesta a Riberaexpress, Alicia Sierra, representant de l’àrea comercial de l’avada Patrons i la Plaça Major «i el comerç aplicariem un descompte del 10% als clients del poble corresponent». Sierra estima que seria «una bona fòrmula per augmentar la clientela dels bars, restaurants i comerços locals» donat que passarien bona part del matí a Alzira abans que l’autobús els tornara als seus domicilis.

Els comerciants proposaren, també a l’alcalde Diego Gómez, que altres àrees comercials puguen oferir a la seua clientela una hora gratuïta d’aparcament, mitjançant convenis de l’Ajuntament amb la firma titular del parking, com ocurrix  en la de Pérez Galdós. Gómez els va contestar que «primer, tenim que estudiar i valorar les propostes abans de pendre una decissió».

Plataforma on line

D’altra banda el comerç alzireny considera «positiva», la creació d’una Plataforma on line de la que formen part tots els establiments comercials de la ciutat, donat que, segons Sierra «els joves compren molt per Internet». La primera autoritat local encarregà, recentment, la creació d’esta plataforma a una empresa especialitzada i a més en els pressupostos d’enguany figura la corresponent partida per enllestir esta iniciativa.

En la reunió també es posaren sobre la taula algunes idees per a les diferents campanyes comercials que arrancaran amb la del Dia dels Enamorats el pròxim 14 de febrer. Alícia Sierra es mostrà partidària de «fer campanyes conjuntes en lloc d’inviduals amb l’assessorament d’IDEA».

I és el comerç local busca, desesperadament, fórmules i iniciatives que permitisquen recuperar aal menys una part de la clientela perduda en la comarca davant la forta competència de les grans superfícies comercials i de la venda on line.

Riberaexpress