El PP considera «desmesurada» la celebració del Mig Any Faller d’Alzira

0
1128
La paella gegant del Mig Any Faller de 2017

La iniciativa d’esta festa deuria pèndre-la la Junta Local Fallera

Els populars no compartixen el protagonime total de la regidoria de Festes

El grup Popular de l’Ajuntament d’Alzira, igual que va manifestar l’any passat, considera desmesurada i oportunista l’organització del “Mig Any Faller” per part de la Regidoria de festes del nostre Ajuntament

El “Mig Any Faller” es realitza des de fa anys per la gran majoria de Comissions falleres de la nostra ciutat i és en este àmbit on creiem que s’ha de realitzar. Des del Grup Popular creiem en la necessitat de l’organització col·lectiva d’aquesta festa i entenem que l’entitat que deu prendre la iniciativa d’aquesta gestió deu ser la Junta Local Fallera. La Junta Local Fallera pot donar un sentit global a totes les celebracions particulars d’esta festa i concentrar la celebració de la mateixa en unes dates determinades.

El “mig any faller” hauria d’estar programat directament per Junta local i donar cabuda a les excel·lents iniciatives realitzades des de les diferents delegacions, com per exemple la de Cultura, amb la “Volta a Peu *Solidària” i la “Gal·la Solidària de la Música i el Ball” que es realitzen en este mes de setembre.

També seria important comptar amb el bon fer dels diferents Sectors en què es troben distribuïdes les diferents Comissions i en les diferents associacions que s’han creat entre les Comissions falleres. En definitiva creiem en un” Mig Any Faller “de les Falles, en el qual es puga manifestar el caràcter cultural, solidari i per descomptat festiu de les Falles d’Alzira.

El que des del Grup Popular no compartim és el protagonisme pràcticament total de la Regidoria de Festes i entenem que és la necessitat de protagonisme d’un dels tres partits que formen el tripartit governant a Alzira. Els altres dos partits ja disposen de la seua BiosFira i del Concert del 9 d’Octubre…. Suposem que tot açò forma part del pacte de govern que ells solos coneixen i que provoca el silenci misteriós de cada partit polític que formen el tripartit quan es produeixen idees com “El Mig Any”.

En definitiva considerem mal plantejada i per descomptat desmesurada esta celebració del Mig Any Faller i animem a la Regidora de Festes al fet que deixe de pensar en el seu propi protagonisme i pense més en les falles d’Alzira.

Grup Popular Alzira