
Agustin Almendra, un dels jugadors de la Selecció Argentina que destacà en la última edició del Cotif, jugà, ahir, durant la segona part el Trofeu Joan Gamper defensant la camiseta del Boca Juniors davant el FC Barcelona.
Tans sols una setmana abans el nº 7 d’Argentina, disputava i destacava, amb l’Albiceleste, la final del Cotif contra Rússia (2-0) a l’estadi municipal Els Arcs de l’Alcúdia, davall la direcció de Lionel Scaloni i Pablo Aimar.
Migcampista de 18 anys nascut a la localitat de San Francisco Solano, va disputar, amb el Boca, els tres últims encontres de la Superlliga argentina de la mà del tècnic Guillermo Barros Schelotto; contra Independiente, Newell’s i Huracán, en ú d’ells sustituïnt a l’Apache Tévez, que també jugà uns minuts en el Nou Camp.
Almendra, aqui veuen en Argentina com el successor de Román Riquelme, es trobava en les agendes del nombrosos «ojeadors» assistents al darrer Torneig de l’Alcúdia.
A bon segur que no tardarà en jugar en algú dels grans equips europeus que ja el seguixen de ben a prop.
E