

Les mancomunitats de la Ribera Alta i Baixa han presentat hui a Alzira el logo que identifica el territori de la Ribera amb una marca turística «la ix» del Xúquer riu que vertebra esta comarca.
«Pretenem que a nivell turístic no es conega la comarca sols per Cullera» manifesta el president de la Mancomunitat de la Ribera Alta Txema Peláez sinò per la gastronomia, la cultura, el patrimoni i els paratges tant de l’interior como de la zona costanera de la comarca.
El riu Xúquer serà «l’eix vertebrador» de rutes cicloturistes i d’altres productes turístics segons la presidenta de la Mancomunitat de la Ribera Baixa, Oro Azorín, alcaldessa de Favara.
El Consorci de la Ribera treballa actualment en la creació d’una xarxa de rutes ciclistes i per a vianants que connectarà tota la comarca, i en la configuració d’un club de producte per a estructurar l’oferta turística de la comarca amb la participació de tots els municipis. Es tracta d’identificar els principals atractius turístics i configurar una oferta de qualitat i diferenciada que siga atractiva per als visitants.
A més ha previst una variada gama de productes per tal de divulgar el nou logotip que abastarà des de samarretes, a motxiles, passant per tasses, ventalls i d’altres.