L’Alzira aconseguix la promoció i el subcampionat en Borriol (0-2)

0
427
Festa blaugrana en Borriol
Festa blaugrana en Borriol

El 7-M de 2017 és una data històrica per a la UD Alzira en aconseguir d’una tacada el subcampionat en el grup VI  de la 3ª Divisió i sobre tot el bitllet per a disputar la lligueta d’ascens a la 2ª B.

Ha sigut en Borriol on els alumnes de Dani Ponz han fet un partit molt seriòs imposant-se a l’equip del golfista Sergio Garcia per 0 a 2, gols aconsegits per Àlvaro en el segon temps concretament en els minuts 51 i 81.

Els blaugranes s’han aprofitat de les derrotes de l’Ontinyent en Xàtiva i del Castellò en Orihuela per a ser subcampions després d’una brillant temporada d’un equip tant  jove com ambiciòs.

Així l’últim partit de la temporada previst per al pròxim diumenge en el Suñer Picó davant l’Almoradí serà de pur tràmit per als Tigres del Xúquer.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here