Els carletins Lidia Soriano, Arturo Pérez i Adrián Gómez, campions d’Espanya en les seues categories.
Tres karatekes de Carlet s’han proclamat campions d’Espanya en el Campionat Nacional de Karate Shinkyokushinkai disputat este cap de setmana a Carlet. Un campionat que omplí de gom a gom el pavelló del Poliesportiu municipal i que ha sigut un èxit tant de públic com de participants. El campionat congregà al llarg de la jornada al voltant d’un miler de persones al pavelló, en el qual s’hagueren d’habilitar grades supletòries perquè el públic poguera vore tot allò que passava als tres tatamis.
Lidia Soriano (kumite sènior femení lleuger), Arturo Pérez (kumite sènior masculí pesant) i Adrián Gómez (kumite U22 masculí lleuger) són els karatekes de Carlet que han obtingut la primera posició al pòdium, mentre que Hector Toledo era 3r en la categoria U22 masculí pesat. A més, també els carletins han destacat en els trofeus especials; la carletina Lidia Soriano ha obtingut el premi a l’Esperit i Arturo Pérez el trofeu Tameshiwari, que premia el competidor que més fustes trenca)
En les categories infantils, cal destacar l’actuació de l’aleví masculí Borja Soriano amb el 1r premi en kata i el 2n en kumite (combat), el també aleví Denis Cazacu, 3r premi en kata , Adrià Garcia obtenia un 3r premi (infantil masculí kumite) i el cadet Marian Iulian, quedava 2n en kumite (combat)
Un total de 18 competidors de Carlet van participar en el Campionat d’Espanya que va congregar més de 262 lluitadors procedents de totes les comunitats autònomes del país, així com la participació de karatekes de Suïssa, Suècia i Portugal. La representació d’esportistes de la comarca de la Riberta també va ser nombrosa ja que participaren karatekes dels clubs de La Pobla Llarga, Castelló de la Ribera, Alzira i Carcaixent. El campionat que es prolongà fins a les 22.45 va comptar amb les exhibicions realitzades pels alumnes de l’equip amfitrió entre rondes.
El president de la Federació Espanyola de Shinkyokushinkai, Juan Carlos Escalera, va destacar l’acollida rebuda a Carlet i explicà que este últim campionat ha estat un dels millors pel que fa a la participació i a la qualitat dels competidors.