
Els amics d’Ernesto Guerrero li han rendit este matí un emotiu homenatge en el camp de futbol del Poliesportiu de Llaurí on tut just fa una setmana va perdre la vida el jove esportista d’Alzira practicant el seu esport favorit el futbol.
Els companys d’Ernesto duien una pancarta amb la fotografia del seu amic i s’han alineat en el centre del terreny de joc guardant un sepulcral minut de silenci que s’ha escoltat fins a Alzira, trencat al final per una sentida ovació.
El pare dels malograt xaval ha pronunciat unes emotives paraules en les que mostrava «l’orgullòs» que estava del seu fill. També s’ha sumat a l’homenatge l’alcaldessa de Llaurí Ana Mª González qui reclamava que «mai més» este Poliesportiu fora l’escenari d’altra mort dramàtica com la d’Ernesto.
Tot seguit un grup d’amics ha disputat un partit de futbol sobre la mateixa gespa en la que fa set dies el cor d’Ernesto es va parar incomprensiblement. Els regidors de la Corporació municipal d’Alzira, presents en l’homenatge, José Luis Palacios i Enrique Lahuerta, comentaven que mai havien presenciat un partit de futbol «tan silenciós»

.
Riberaexpress