Sueca Turisme ha estrenat hui imatge en FITUR

0
476

Sueca nova imatge FiturLa capital de la Ribera Baixa es presenta a esta cita amb el turisme internacional amb una imatge molt més minimalista i coherent amb la seua oferta

Sueca arranca fort la seua participació a la Fira de Turisme per excel·lència a l’Estat espanyol, la Fitur. La capital riberenca ha aprofitat la nova cita per presentar la nova imatge de la marca que arriba amb l’objectiu de potenciar i posicionar Sueca com un destí de referència per al visitant a València.

La ciutat pretén completar el relat que va encetar l’any passat sota el lema Sueca, la Terra de l’arròs, inspirat en un dels textos de l’autor de Sueca, Joan Fuster. I es que l’arròs, en totes les seues formes, és un dels seus principals reclams turístics, així ho han fet saber a la roda de premsa els representants del consistori que han explicat a tots els mitjans presents que “Sueca és un poble de llarga tradició arrossera i això ha fet que durant segles, l’economia local i alhora també el sentiment i la identitat col·lectiva del poble, a dia de hui encara, girara al voltant d’este producte tan nostre”.

Tal i com ha expressat l’alcaldessa de Sueca, Raquel Tamarit, “este cereal, que per a nosaltres és molt més que això, estructura gran part del nostre turisme. La nostra oferta turística gira, en certa manera, al voltant de l’arròs, des del gra de l’espiga daurada dels nostres camps, fins que l’assaborim al plat, a una bona paella o a la cassola” i ha continuat “es tracta d’una oferta rica que es complementa amb la resta d’atractius potencials que tenim, la festa, la cultura, i l’oferta de sol i platja”.

L’objectiu era arribar a una imatge més potent que conjugara amb la singularitat i la identitat del poble i amb els seus principals atractius turístics i que resolguera les mancances dels dissenys anteriors, han explicat. El regidor de Turisme, Xavier Masó, ha insistit “no es tracta només de canviar l’aspecte, sinó l’ànima. El nou disseny marcarà un punt d’inflexió en la nostra manera de fer”. Masó ha assegurat que la nova imatge canviarà també la manera de treballar, de promocionar i difondre Sueca com a destí turístic.

El dissenyador gràfic suecà, Elies González, és el responsable del nou disseny. El grafista ha acompanyat als representants de l’Ajuntament de Sueca també en la presentació de la imatge davant dels mitjans per explicar el procés de creació de la nova marca. “Hem buscat crear una imatge que represente l’activitat turística de la ciutat a partir d’un dels seus estendards, l’arròs i que siga capaç de créixer i adaptar-se a l’oferta turística actual i futura” ha apuntat l’autor.

Es tracta, d’un disseny més fresc, minimalista i sobri, però alhora també modern segons que ha afirmat el titular de Turisme, qui s’ha mostrat convençut del fet que el nou treball ajudarà a millorar el posicionament i resultarà més atractiu als ulls dels visitants potencials. Masó ha assegurat també que este treball és fruit de la necessitat de crear un anagrama que s’identifique directament amb el territori i que ajude a incrementar el valor dels productes propis.

El disseny representa a més els cinc segments principals de l’oferta turística de la ciutat riberenca: el turisme de sol i platja, el turisme ecològic, el turisme cultural, el turisme festiu i el turisme gastronòmic. “Segmentar d’esta manera la marca aconsegueix que sense perdre la identitat de la ciutat en cap moment, les activitats turístiques actuals i de futur tinguen cabuda i personalitat pròpia baix el paraigües de Sueca Turisme” ha afirmat el dissenyador del cartell, Elies González.

Sueca es guarda sorpreses també per a la segona jornada de la fira. Este dijous es desvetllarà a Fitur el nou cartell promocional de la 57ª edició del prestigiós Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca.

 

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here