La rotonda de les Fulles d’Alzira desespera de nou els conductors durant estos Nadals

2
1004
La redona de les Fulles este migdia
La redona de les Fulles este migdia
El carril a duplicar conecta amb la redona de la Guitarra en este punt
El carril a duplicar conecta amb la redona de la Guitarra en este punt

 

Este carril serà duplicat i conectat amb el pont de Mc Donalds
Este carril serà duplicat i conectat amb el pont de Mc Donalds

Els conductors protesten durant estes festes pel continu colapse de la temuda rotonda

La rotonda de les Fulles en l’accés nord d’Alzira està mostrant, de nou, la seua manifesta insuficiència per absorbir l’intens tràfic de les hores punta, molt especialment durant estes festes nadalenques en les que nombrosos veïns de la comarca acodixen a fer les seues compres en esta zona comercial a la que cal afegir les firmes hostaleres.

Presència policial

Ahir, per exemple, una veïna d’Alzira, Consuelo, va estar més d’un quart d’hora en el seu vehicle per recòrrer apenes un centenar de metres, abans d’eixir de la temuda redona, per poder accedir a la ciutat; «va ser horrible tots els cotxes pitant i cap policia que ordenara l’intens tràfic», manifestà esta dona molt enfadada, a Riberaexpress, perquè tots els anys ocurrix el mateix.

La instal.lació, en el seu dia, de l’empresa de bricolatge Brico Dêpot junt a l’hipermercat Carrefour, provocà que els atascos siguen més grans i duraders.  Els pròxims mesos s’agreujarà el problema davant l’obertura de dos noves empreses en esta àrea comercial. Per esta redona circulen, a més tots els vehicles que es dirigixen o bé tornen de l’Hospital i a més resulta obligatori passar per ella, els vehicles procedents del polígon industrial de la carretera d’Albalat i de Tisneres, on els treballadors de les empreses patixen un calvari tots els dies.

Després de tants anys de patiment de nombroses congestions de tràfic en esta zona, Alzira ja es mereix una millora considerable i ràpida d’este accés a la ciutat que provoca abundants maldecaps als conductors, no sols durant les compres de Nadal i de Reis sinò també, a diari, en les hores punta.

Ajuntament i Diputació estudien la solució

En les últimes reunions manteses entre l’equip de govern municipal i la Diputació, tots dos coincidiren en que la solució passa per estudiar la viabilitat per part dels tècnics de les dos entitats, d’ampliar el carril que circumval·la per la part de darrere la zona comercial de Carrefour i conectar-lo directament amb el pont de Mc Donalds. D’esta manera el trànsit tindria la possibilitat de transcórrer pel vial principal, entre les  rotondes de la Guitarra i les Fulles, a més de per la via en estudi, també entre les dos mateixes rotondes, però canviant el sentit del trànsit en els vials ja existents dins del polígon i amb l’ampliació del camí que dóna darrere de les empreses hostaleres i que en l’actualitat només hi ha sentit d’entrada, des de la rotonda de les Fulles.

2 Comentarios

  1. Menuda chapuza quieren hacer… ¿no se dan cuenta que la mayoría, por lo menos más de la mitad de los coches van hacia dentro del pueblo y tendrán que ir a la rotonda de les fulles igual?, ¿piensan hacer ese gasto tremendo para que luego el atasco se forme donde se formaba antes de que estuviese ese carril, que era en la rotonda del Lidl?
    ¿De verdad piensan talar esos árboles tan grandes y preciosos que hay ahí para duplicar el carril?, ¿no sería más lógico hacer dicho doble carril al otro lado de los árboles y conservar ese carril que ahora muchos utilizan para ir al Carrefour, al instituto de FP, al Punt, al campo de futbol, etc. etc. y que sirvió para eliminar los atacos que se hacían en la rotonda del Lidl y llegaban a colapsar la rotonda de Les Fulles?
    ¿Por qué además de eso, no hacen aunque sea un poco más grande la rotonda cogiendo hacia el lado del puente amarillo para que esa rotonda tenga un tamaño suficiente para absorber el tráfico que tiene?
    Si al final después de toda la inversión acabarán haciéndola más grande: ¿para que duplicar gastos y por qué no se hace el doble carril, se mantiene el actual, se hace más grande la rotonda y se hace la salida directa desde el doble carril hacia el puente, todo en una, pero no ahora una cosa, luego otra y al final todo resulta mucho más caro?

    • Pues yo no lo había pensado pero eso de que la rotonda de Lidl se atascará es verdad y creo que tienes razón ahí.
      En la actualidad los atascos en la rotonda de les Fulles, pero antes era en las dos rotondas y en los dos sentidos.
      Pero desde que la gente empezó a utilizar cada vez más el carril que quieren invertir, poco a poco a ido despereciendo el atasco que se hacía en el otro sentido y ahora casi nunca hay atasco en la rotonda de Lidl, pero si invierten ese carril, además de perjudicar la entrada al Carrefour, al Foster, al Vidal, al Aldi, al KFC y Burguer King, nos obligarán que para ir a esos comercios o a la zona del Carrefour tengamos que ir hasta la rotonda de Lidl y aumentemos el intenso tráfico entre los que van hacia la rotonda de les Fulles, así que los coches que se ahorran por un lado se aumentan por el otro y encima en lugar de una rotonda con atascos, ahora volverán a ser las dos rotondas con atasco y en los dos sentidos. Bueno, por lo menos servirá para que nos saludemos los que nos cruzamos en ese trozo de carretera.
      Hacer esa rotonda más grande o más carriles en ese trozo donde se hacen los atascos creo que no es posible, sino si que posiblemente serían la soluciones más efectivas.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here