Les activistes d’Alzira enceten el repartiment de 80 kg de roba entre els refugiats de Síria

0
498
Aida, Begoña, Carmen i Leticia classificant la roba en Atenes
Aida, Begoña, Carmen i Leticia classificant la roba en Atenes

Les quatre activistes d’Alzira, Carmen, Leticia, Begoña i Aida es troben des d’ahir a Atenes per ajudar, durant dos setmanes, als refugiats de Síria que es troben repartits entre campaments i Squads.

Este matí han començat a repartir els, aproximadament 80 kg de roba interior, que han recollit en actes benéfics, a a Alzira i altres pobles de la comarca durant els últims mesos.

En declaracions realitzades a Riberaexpress; les condicions en les que es troben les persones empitjoren degut al fred que fa a Atenes en este inici del 2017, quasi no tenen roba d’abric». Així i tot, les families refugiades les han rebut amb els «braços oberts» i a més «ens convidaren a un refrigeri que, evidentment, no hem pogut rebutjar».

Les activistes alzirenyes esperenm contar, el més prompte possible, amb » els cens dels diferents Squads per poder repartir de la millor forma possible la roba i arribe al màxim de persones que ho necessiten».

Diario de las activistas

Primer día de 2017…2017!!! Y las fronteras siguen cerradas … y cientos de personas siguen esperando encontrar un lugar en este mundo, que es de tod@s.
Hoy hemos repartido ropa a varias familias, junto a las compañeras de «Una Muda Digna» y Patri, compañera y amiga de Cáceres. Durante el reparto hemos detectado y atendido a varias personas (entre ellas un bebé de dos meses) que necesitaban asistencia médica. Nuestra médico , Laia Navarri y enfermera Isa Gotor, atenderán mañana en el Squad Jasmine.
Hemos estado en el Hotel ONIRO, donde Dani, Voluntario independiente, nos ha informado de las necesidades básicas que sufren ( nos ha pedido verduras, zapatos, desparasitadores…)
En otro Hotel Squad hemos podido entregar ropa y hemos tomado nota del número de niños que hay sin chaquetas,zapatos, etc.
Al final del día hemos preparado 14 litros de Té caliente y 25 bocatas que hemos repartido en la Plaza Exerquia, donde se reúnen por la noches un montón de personas Refugiadas que no tienen Refugio.
Para terminar la noche nos hemos sentado a reírnos un rato, brindar por el nuevo año y porque el mundo sea un poco más justo.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here