Sufocat l’incendi sorgit este matí en una empresa de reciclatge de Benimuslem

0
405
L'incendi vist des d'Alzira
L’incendi vist des d’Alzira

benimuslem-incendi-empresa-vista-ermita

Els bombers intenten sufocar l'incendi
Els bombers intenten sufocar l’incendi

benimuslem-incendi-fabrica-octbre

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València ja han extingit l’incendi registrat este matí en una planta de reciclatge de plàstics a Benimuslem. Atés que a les tres de la vesprada a penes hi havia ja fum, el Centre de Coordinació d’Emergències 112 ha alçat la recomanació que havia llançat a la població de la zona perquè no realitzara esport a l’aire lliure i que els «grupos sensibles» es confinaren en l’interior de les seues cases.»

L’incendi no ha afectat de manera especial al terme municipal d’Alzira, encar que una gran columna de fum ha sobrevolat el cel de la capital de la comarca al llarg de tot el matí

Tot i això l’Ajuntament havia recomanat a centres escoalrs i residències de majors a que tancaren les finestres per si el fum era tòxic.

Una de les naus afectades és de plàstics. Segons els bombers del parc d’Alzira de moment no cal prendre cap mesura. Si fera falta prendre-les, s’avisaria a la població.

Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València intervenen en estos moments en un incendi encara actiu en una fàbrica de reciclatge de plàstics a Benimuslem. El foc ha afectat a les tres naus de l’empresa, que s’ha propagat ràpidament per les característiques de la mateixa.

L’avís ha entrat a les 06:00 hores i s’han desplaçat fins a allí els bombers d’Alzira amb una Bomba Urbana Pesada (BUP), Bomba Nodrissa Pesada (BNP), un AutoBraç Extensible (ABE) amb el sergent i el cap de parc, els bombers de Xàtiva amb un BUP i un BNP i els de Torrent amb un BNP.

El fum en la zona és intens, però no ha sigut necessari el desallotjament de cap fàbrica adjacent, però sí s’ha recomanat als xiquets d’un col·legi pròxim que no isquen al pati per precaució. 

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here