
Demà dijous el més destacable serà que est embossament en altura s’anirà debilitant més al llarg de la jornada i, tot i que pel matí encara tindrem abundant nuvolositat per la meitat sud de la nostra Comunitat i algun que altre ruixat dèbil en general, en la Safor i la Marina no descartem que localment poguera aparèixer algun nucli més actiu. Els avisos per a estes comarques estan en groc per a demà. En tot cas, a mesura que avance la vesprada, els clars aniran guanyant terreny per tot el nostre territori.
Les temperatures pujaran un poc més i el vent entrarà fluix de llevant a les províncies de Castelló i València, i amb alguna ratxa moderada a Alacant.
Pel que fa al cap de setmana continuarem atents a l’oratge perquè no acabarà d’estabilitzar-se definitivament. Aixina i tot, no es veuen excesives complicacions ja que este embossament d’aire fred en altura s’haurà difuminat i serà reabsorbit per una vaguada que començarà a despenjar-se pel nord peninsular.
El cap de setmana es perfila amb creixement de núvols d’evolució a partir del migdia i algun ruixat o tronada puntual per l’interior nord de la Comunitat i poca cosa més.