
L’alcalde d’Alzira, Diego Gómez, el regidor de Recursos Humans i Organització, Ivan Martínez, i Fernando Pascual, responsable de Serveis Públics, han convocat hui els distints departaments de l’Ajuntament per a posar en marxa l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Aquesta comissió, cal dir, ja porta diversos mesos convocant-se per ultimar la seua obertura i funcionament.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) centralitzarà tots els tràmits i gestions bàsiques de l’Ajuntament, que estarà ubicada finalment en l’edifici de Serveis Socials i és un projecte que portava ja diversos anys per poder concretar-se. El nou equip de govern ha représ aquesta entitat, ha convocat la plaça de direcció i acabat de formar el personal gestor, així com s’està decidint quins altres serveis s’inclouran en l’espai que ocuparà l’OAC.
Aquesta comissió de treball, formada pels diversos departaments que han cedit recursos per a l’atenció ciutadana, ha acordat obrir l’OAC a finals del mes de maig i acabar de dotar d’infraestructures i mitjans una oficina que ha de servir com a primer punt d’atenció de la ciutadania.
Solo gestiones de índole local? No se podrán hacer gestiones como la presentación para oposiciones y/o papeleos para otras comunidades?