
El president de la Generalitat Ximo Puig, els consellers Vicent Marzá i Rafael Climent i el president de la Diputació Jorge Rodríguez visitaran les falles d’Alzira
El pròxim dijous dia 17 serà el més fort donat que coincidiran el president de la Generalitat Ximo Puig, el conseller d’Economia i Indústria Rafael Climent i el president de la Diputació Jorge Rodríguez. A més visitarà este dia les falles el subsecretari de la conselleria d’Infraestructures i Habitatge, Francesc Signes.
Demà dimecres, primer dia de falles serà el torn del conseller d’Educació i Cultura Vicent Marzá, a més del director general d’Administració Local, Antoni Such, del director general de l’Aigua Manolo Aldeguer i del portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Fran Ferri.
Per al dia 18 s’espera la visita de la secretària autonòmica d’Hisenda, Clara Ferrando, de la vicepresidenta de la Diputació, Mª Josep Amigó així com dels diputats al Congrés dels Diputats, Marta Sorlí (Compromís) i José Luis Ábalos (PSOE).
I tancarà este important desembarcament el portaveu de Compromís en el Congrés, Joan Baldoví, que presenciarà la última mascletà fallera el dissabte dia 19.