




«Puc assegurar a hores d’ara que la fira h

a sigut un rotund èxit» així d’eufòrica es mostrava la regidora de Comerç, Isabel Aguilar, este migdia, mentre intercanviava opinions amb expositors i dirigents de l’Associació Empresarial d’Alzira.
Aguilar ha atribuït part de l’èixt «a la major publicitat que hem fet enguany de l’event», que ha e

nganxat a molts visitants de la comarca «com es podia veure ahir durant la impressionant Entrada de Moros i Cristians».
Tant el president dels empresaris, Pepe Villalba com l’alcalde Diego Gómez i la pròpia respo

nsable de Comerç coincideixen en que l’increment de visitants -es parla de més del 25%- està provocat a més per la incorporció de

la Fira de l’Automòbil. Fonts de l’organització calculen en 10.000 les persones que han visitat l’atractiva mostra.
La primera autoritat local parlava també en el real de la fira que s’havien «cobert els objectius marcats» per l’Ajuntament davant la «fusió de comerç, turisme i festa» i resaltava la presència, anit, en Alzira, junt el diputa nacional Joan Baldoví, del president de Les Corts Valencianes, Enric Morera; «és la primera vegada en 12 anys que la segona autoritat valenciana visita la nostra ciutat» manifestava Gómez qui advertia que «ja està evidenciant-se el canvi que volem per Alzira».
L’equip de govern perquè siguen molts més els comerços local que exposen els seus productes ja està estudiant «una rebaixa considerable» del lloguer de les jaimes.
Tampoc podia ocultar l’eufòria Villalba, qui recordava que esta iniciativa comercial la va ficar en marxa l’Associació Empresarial i que davant l’èxit de la present ja pensa en incorporar altre sector a Alzira Oberta. «Els que no creien a principi en la fira, ja comencen a creure» i estima que davant la quantitat d’establiments comercials que hi han a la nostra ciutat «deurien haver el doble d’expositors».
Com exemple de la satisfacció dels expositors Riberaexpress ha contactat amb diversos comerciants; Javier Sanchis (Sanchis Clima) que fa ja 6 anys que participa en la mostra; «ha anat a més, a nivell particular s’aproxima l’increment de visitants en prop d’un 30% respecta a l’edició anterior.
Gemma i Carmen López gerents de C0working asseguren que el proper any tornaran a la fira després d’haver explicat a mig centenar de potencials clients els advantatges d’una oficina compartida.
Juan Soler portaveu dels 12 concesionaris d’automòbils locals qualificava de «positiva» la participació d’este sector que ha exhibit uns 140 vehicles de totes les marques. Segons Soler la conjunció entre la fira comercial, de la tapa i de l’automòbil és el que fa que la fira siga més potent i atractiva.Durant la mateixa mostra s’han venut uns quants turismes però el resultat definitiu es veurà en els pròxims dies en els que es poden concretar noves vendes derivades de l’exhibició d’esta primera mostra automobilística.
Riberaexpress