Paco Salom oferirà delegacions a la majoria dels partits de Carcaixent amb representació

    11
    237

    El candidat a l’alcaldia de Carcaixent, Paco Salom, oferirà delegacions als partits polítics que «les vullguen acceptar», encara que ha reconegut a Riberaexpress que té «preferències». L’objectiu d’esta oferta és que davant la problemàtica econòmica del consistori entén l’alcaldable de Compromís que és necessari «un acord que done la màxima estabilitat al nou ajuntament».

    Hui, políticament parlant, ha sigut una jornada de resaca, però demà dimarts, «començarem els contactes». El PSOE segons ha manifestat a Riberaexpress, el seu cap de llista David Padrón, s’ha mostrat «favorable» a fer un pacte de govern amb Compromís.

    Mentre Carles Albert de Reiniciem no descarta res però preferix «estar en l’oposició. A l’hora de negociar es van a mostrar «prou exigents» en les seues demandes encara que si Salom les accepta podrien formar part d’un govern on estaria representada tota l’esquerra municipal.

    11 Comentarios

    1. ¿ Y el PP ? ¿ le ofrecerá alguna responsabilidad ?
      Aunque todos sabemos cual puede ser el mal sueño del Sr. Salom y él es el más consciente de ello.

    2. Jolín, sin sentarse a hablar pedrón ya se ha vendido, pues vaya. Los hechos ya han demostrado quién es quién y que no quiere ser otra cosa que el Juanito de Paco.

      • Pacten o no, el que cal és un canvi de la consciència ciutadana a Carcaixent. Que haja eixit Compromís no és una solució als problemes que hi ha a la localitat. Si els carcaixentins pensem que en una legislatura de quatre anys, anem a tindre un poble nou, més social i sense deutes, estem equivocats. La feina de Compromís no serà poca i veurem si la porta a terme. Saber gestionar un municipi és una tasca complicada, i més quan el poble té ganes de canvi i venim d’una herència d’excessos. Cal, més que un canvi de govern, un gir de la manera de pensar del ciutadà de a peu.

    3. Sort Paco, ens farà molta falta

      Si admiteixes un concell, una vegada feta l’auditoria publica-la i per damunt de tot, explica-la.

      salut

    4. Eixa auditoria de la que parla Tadeo es absolutament necesaria. FIns el propi PP (podeu vore el seu twiter en la web del partit a Carcaixen… es tremenda i reveladora)t reconeix la insatisfactoria gestió del govern municipal, les baralles internes,…i els efectes de tanta poca vergonya (la ultima, hui mateix, El delegat del Govern, Serafin Castellano…y sigue)
      Si, al final, podem dir al nostre vell concejal OPINADOR, que alguns de nosaltres teniem raó, mentres ell negaba la realitat . Vostes no s´enteren de res, ens deia…ja ja ja
      Pues mira el que diuen ara els teus companys ???? ja ja ja

    5. Sr. Salom , como le ha deseado el Sr. Tadeo , le va a hacer mucha falta la suerte , pero mucho más que eso , sobretodo si su 1er objetivo es el bienestar de Carcaixent.
      Va usted a tener que trabajar mucho y espero que usted cuente con el personal adecuado para ello , porque de lo contrario le van a llover las collejas desde todos los lados. No es que piense que no se las merezca , pero el objetivo no es ese ¿ verdad ?. Va usted a necesitar mucha mano derecha , siempre desagradable de utilizar , pero en ocasiones imprescindible.

    6. Segurio que el nuevo gobierno nos trae mejores cosas que las que hemos padecido. El pueblo ha hablado muy claro , ha premiado y castigado.Y como el opinador no estará por aquí hasta que entre el nuevo gobierno les recuerdo ahora sus palabras, que en eso si que se han cumplido.

      OPINADOR
      19/11/2013 – 14:38
      No entiendo yo lo mismo que usted vecino. Me parece bien que ahora se piense un poco menos en las obras y un poco más en atender directamente a las personas. ¿Acaso las obras como calles, plazas, centro de mayores, piscina, instituto… no son para las personas?.
      No sé a qué fiesta o diversión se refiere usted; yo opino que aquí las cosas se han hecho razonablemente bien en los últimos años y estoy de acuerdo con usted en que aquí, como en todos los sitio, las cosas que hacen las pagan los vecinos puesto que son para ellos.
      ¿Una dimisión en bloque dice usted?. ¿Y por qué razón ha de dimitir en bloque el gobierno municipal?. Lo que tienen que hacer las personas elegidas por la mayoría de los ciudadanos es seguir gobernando, que para eso las hemos votado y continuar haciendo las cosas lo mejor posible.
      Y lo que debe hacer la oposición es controlar al gobierno, supervisar su trabajo y echar una mano, colaborando en los asuntos más importantes, buscando el beneficio de Carcaixent.
      Después ya celebraremos nuevas elecciones y se le dará a cada cual lo suyo!

      PUES NADA, A OPOSITAR

    Dejar respuesta

    Please enter your comment!
    Please enter your name here