La delegació local d’UPyD davant la crisi de la direcció del partit que encapçala Rosa Díez ha decidit «continuar endavant amb la lìnia que portem», segons ha manifestat a Riberaexpress el seu candidat a l’alcaldia, Agustin Pérez. «Estem preocupats pels resultats del partit a Andalusi i per tot el que derivat», ha afegit Pérez.
La direcció local no tindria cap problema en «formar una coalició amb Ciutadans, a l’estil de Compromís perquè el sistema d’Hont perjudica molt als partits menuts». En canvi Pérez ha assegurat que a nivell local «no» ha mantingut cap contacte amb Ciutadans doant que «no savem qui són a Alzira».
UPyD, al contrari que Ciutadans, formació sobre la que sols hi han rumors sobre els possibles membres de la llista, porta ja «dos anys treballant i tenim fet el programa des de gener».
Agustin Pérez ha insistit en la necessitat de coaligar-se amb altres formacions polítiques «de centre», donat que «la segona força política és l’abstenció».
El candidat alzireny de la formació encara liderada per Rosa Díez ha assistit esta nit a la taula redona organitzada per la Mesa pel Xúquer a Alzira en la que han participat tres especialistes en la matèria.