La redona de les Fulles no ha donat coll per distribuir l’intens tràfic durant els nadals

3
389

Els sofrits conductors que han acodit durant els nadals a l’àrea comercial Carrefour d’Alzira han tingut que armar-se de paciència per eixir de la zona davant la congestió de trànsit provocada per nombrosos vehicles obligats a circular per la redona de les Fulles, també coneguda pel Pirulí.

Una redona que colapsa el

La vespra de Reis registrà la major intensitat de tràfic

trànsit, diàriament a les hores punta d’eixida i entreada a les empreses de la zona, o quan en este cas la zona comercial del nord d’Alzira atrau a molts clients de’este municipi i dels voltants.

Un conductor d’Alginet que a les 14 hores estava a punt de perdre la paciència en la llarga cua, confessava a Riberaexpressque pel matí havia ja patit semblant congestió de tràfic. A eixa hora els vehicles tenien serioses dificultats en eixir dels aparcaments de Carrefour, Brico Depôt

Cua per eixir de l’àrea comercial

i dels supermercats dels voltants-Mentre el projecte del nou pont sobre el Xúquer que ha de construir-se junt el Recinte Firal, es roba perdut en algun calaix de la conselleria d’Infraestructures. A bon segur que en la pròxim campanya de les eleccions municipals i autonòmiques apareixerà, de nou, com a pro

3 Comentarios

  1. El nuevo puente junto al recinto ferial puede seguir perdido durante años en el cajón que esté, porque ese puente no va a ayudar a solucionar los atascos en esa rotonda y los otros dos (el de hierro y la variante) de momento soportan muy bien el tráfico que tienen.

    Pero el que deberían sacar del cajón es el proyecto de la variante y nuevo puente del polígono de la carretera de Albalat, que estará más al fondo en algún otro cajón y será el que solucionaría ese problema, además así se conseguiría que la carretera de Albalat y la del lavadero entre las dos rotondas, pasasen a ser competencia del ayuntamiento y se podrían terminar de hacer las aceras como Dios manda y acabar de arreglar bien toda la carretera hasta el final del polígono por parte del ayuntamiento, ya que la Diputación mientras esté pendiente ese proyecto dudo que lo vaya a hacer.

  2. eso no es asi por que todos los que van al cami fondo, a la venida y a las casetas de Paco irian o vendrian por el puente nuevo y serian menos coches por el puente del macdonals, pero ahora el puente del macdonals lo gastan todos y los otros dos solo los de la venida luis suñer y la vila

    • Yo vivo en les bases (creo que es una caseta de Paco de esas que dices) y entro por el puente de la variante cuando vengo de Valencia, por que me voy hasta la rotonda del bingo y adelanto mucho mas que por el puente amarillo y casi toda la gente que conozco de mi barrio también lo hacen así por que si no es más corto, si que es más rápido por que no atraviesas toda la ciudad.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here