Una firma valenciana de publicitat cobriria l’increment del pressupost de l’Alzira en 2ª B

0
195
Javier Pérez en el Suñer Picó

El president de la UD Alzira, Javier Pérez, avantçant-se als esdeveniments ja té lligat, «de manera verbal», el patrocini d’una empresa de publicitat, radicada en València, que aportaria els 30.000 euros que la UD Alzira necessita incrementar l’actual pressupost, cas d’aconseguir l’ascens a la 2ª Divisió B.

180.000 euros en la 2ª B

El pressupost total d’esta temporada xifrat en uns 150.000 euros passaria a ser, com a mínim, de 180.000euros amb la col.laboració d’esta firma publicitària, tot i que Pérez confia en que continue ajudant l’empresa Transportes Mazo i altres firmes locals, així com l’Ajuntament. La directiva ha solicitat una reunió amb l’alcaldessa, Elena Bastidas, per conèixer la possible subvenció municipal cas d’aconseguir l’ascens de categoria.

Tres o quatre fitxatges

El màxim dirigent blaugrana ja ha avançat a Riberaexpress que en la 2ª B mantindria la base de l’equip i tan sols «reforçariem l’actual plantilla amb tres ó quatre  incorporacions». Pérez no vol cometre la mateixa errada dels dos anteriors ascensos en els que la directiva modificà més del 80% de plantilla inclòs al tècnic. Per descontat que l’actual president conta amb la continuitat de l’entrenador de Sollana, Dani Ponz, per un projecte il.lusionant que passaria, en principi, per mantindre la categoria de bronze del futbol espanyol.

Mentre tant els directius de la UD Alzira han repartit 150 cartells per tota la ciutat i han contractat un vehicle per cridar a la població a donar suport a l’equip el pròxim diumenge a les 7 de la vesprada davant el Loja, en l’encontre de tornada de la primera eliminatòria.

L’Alzira passaria a la segona ronda cas d’empatar a zero gols o de guanyar al conjunt de Granada després que el passat diumenge empataren, tots dos equips, a un gol  a l’estadi municipal Medina Lauxa de Loja.

Riberaexpress

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here