El trasllat de la Biblioteca d’Alzira costarà prop de dos mesos i encara no ha començat

2
379

El trasllat de la Biblioteca Municipal d’Alzira que es troba, actualmente, a la Casa de la Cultura, fins les noves instal.lacions costarà en fer-se «entre mes i mig i dos mesos» segons ha pogut averiguar Riberaexpress, tot i que ahir dimecres encara no havia començat.

Mentre a la futura biblioteca s’ultima la instal.lació elèctrica i encara no ha arribat el mobiliari, a l’actual hi han acumulats més de 10.000 volums empaquetats, d’un total de 40.000 exemplars. I hi han altres 10.000 llibres sense clasificar, a l’Arxiu Municipal, perquè no caben en la biblio de la Casa de la Cultura.

L’alcaldessa d’Alzira, Elena Bastidas, va anunciar en principi que el trasllat començava el passat dimecres sant i la setmana pasada en un encontre amb els mitjans de comunicació assegurava que ja s’havia iniciat. Però  els llibres esperen, encara, el seu torn per residir a unes instal.lacions molt més modernes  sense que coneguen ni el dia ni l’hora.

A més l’Ajuntament deurà contractar sis nous empleats per elevar a 9 els funcionaris que requerix el nou edifici municipal que consta de quatre plantes.

Bastidas anuncià, recentm

L’actual biblioteca ahir dimecres

ent, que la nova biblioteca obriria les portes «durant la primera quinzena de juny», però sembla  difícil que es complisca el nou vaticini, donat el temps que requerix el trasllat i l’ordenació de 40.000 volums en els nous estants.

Sembla que l’estiu seria l’època ideal per fer el canvi per tal de causar les mínimes molèsties als usuaris de la Biblioteca Municipal d’Alzira.

2 Comentarios

  1. Hola.
    No sé per a què ixen a so de bombo i platerets a anunciar en premsa, mitjans digitals, etc, el trasllat si després ho incomplixen. Ja són massa les vegades que falten a les seues promeses. Almenys callaren i no feren propaganda.
    Una salutació.
    Pasqual DV Alzira

  2. La mudanza no es solo el traslado. Ahí se ven perfectamente las cajitas embaladas.. que supongo formará parte del proceso. Yo escuché que se iban a poner refuerzos para que estuviese la primera quincena de junio. Además tiene sentido lo que escuché en la radio; abrir con lo más importante y dando servicio, y luego que se ordene el resto de volúmenes. Por otra parte, lo que si me extraña, por no decir que no me creo es que se puedan contratar seis personas » y pasar a 9 funcionarios» (como afirma este reportaje ) cuando la ley ahora impide crear plazas a la administración. Me da que la alcaldesa no va a cometer una ilegalidad de ese calibre ni creo que los servicios jurídicos del ayuntamiento se lo permitan.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here