Amores: «La falla de Granada no li ha costat un euro ni a la JLF ni a l’Ajuntament de Carcaixent»

29
193

Amores abans d’eixir cap a Granada

El president de la Junta Local Fallera de Carcaixent, José Enrique Amores, ha assegurat a Riberaexpress que la falla de Granada «no li ha costat un euro ni a la JLF ni a l’Ajuntament de Carcaixent», eixint així al pas de comentaris i crítiques sobre el possible cost a l’erari públic municipal.

Segons Amores les despeses ocasionades pel viatge, l’hotel i el monument són cobertes en un 50% per l’aportació dels expedicionaris que «han pagat 100 euros cadascú» i el restant 50% «per empreses i una xicoteta subvción de la Diputació de València».

La paella gegant per a 2.000 persones que cuinarà este migdia Galbis i els 550 litres d’Aigua de València estan finançades per distintes firmes del sector de l’hosteleria.

La jornada del dissabte ha estat marcada per un passacarrer, un mini concurs de paelles, degustació popular d’orxata per acabar la nit amb una discomòbil a la carpa ubicada en l’explanada del Palau de Congressos pròxima a la falla.

Hui diumenge no hi haurà despertà davant la prohibició de llançar coets a la ciutat de l’Alhambra, per`lo sí hi haura una mascletà a migdia en l’explanada. Abans a les 11 del matí es farà l’ofrena a la Verge dels Desemparats i a la Mare de Déu de las Angustias, patrona granadina, i al voltant de les 13 hores tindrà lloc una missa a la catedral de Granada.

La paella de Galbis servirà per recuperar forces davant la cremà prevista per a les 9 de la nit.

David Vidal / Enviat Especial

Riberaexpress

La carpa montada en Granada

29 Comentarios

  1. Haber señor amores, el Ayuntamiento no le da un subvención al la Junta Local, de esa subvención que estoy seguro que no serán 4 duros usted que paga aparte de la full de banderines y demás de este año,… por cierto, también tienen el uso y disfrute en exclusividad del bar del parque que es un edificio público, para sus fiestecitas y borracheras privadas. Ya está bien,… por cierto, me podría decir el importe de la subvención de la diputación, si no tengo mal entendido la subvención será para el Ayuntamiento y el ayuntamiento se lo dará,… por tanto, dinero público es. Me gustan las fallas, me gusta que se difunda la fiesta, pero no me gusta que en los tiempos actuales se gasten dinero público en pagarle la fiesta a ustedes mientras las familias lo pasan mal. Ahhh y luego la gente no tiene dinero… para pagar sus deudas pero si para ir a granada…

  2. Amores… això en el meu poble es diu «tindre la cara mes dura que un sac de sellos»…com es pot atrevir a dir això quan de sobra sabem que els plouen les subvencions de l’ajuntament???
    Jo com a contribuent estic totalment en contra de que el poble done cap diners a les falles… crec que hi han coses mes necesaries als temps que corren… qui vullga festa que se la pague.. pero que se la pague TOTA INTEGRA…!!!

  3. Ahhh… no pot haver despertá.. l’alcalde de granada si que ha sigut listo… ha dit… «vosaltres vingau açi a fer espectacle i a deixar-se la pasta i omplir els hotels.. pero no vingau amb despertaes ni punyetes ni tocant els collons a ningú»… eixe si que sap dur una ciutat endavant i aprofitar-ne dels ignorants… el felicite..!!!

  4. Crec que açi hi ha mes d’un que deuria de anar a viure al realenc….no per res per parlar sense saber….aixo demostra que carcaixent mai podra ser una ciutat….sempre serem els «pueblerinos» de carcaixent per culpa de cuatre ignorants….

    • ¡¡¡ Que pueblerinos somos algunos y estamos pensando en ir a vivir al realengo !!
      Pero para eso , falleret , tendrá usted que demostrar nuestra ignorancia , tendrá usted que demostrarnos como con 100 euros x fallero se financia :
      1- Una fallla cuya parte principal tiene un coste de más de 24.000 euros.
      2- Un coste de transporte de ese monumento hasta Granada , porque a día
      de hoy el » teletransporte » aún no está lo suficientemente desarrollado
      jaaaaaaaa jaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaa
      3-Una paellla , de esas expectaculares , para 2000 personas.
      4- Una mascletá y demás fuegos artificiales.
      5- Un agua de valencia para 500 personas.
      6- Alguna charanga que doy por hecho que ha acompañado a la comitiva.
      7- Transporte de los falleros ida y vuelta a granada.
      8- Coste del hotel de los falleros ¿ o habrán pernoctado en tiendas de
      campaña ? jaaaa jaaaaaaaa jaaaaaaaaa
      9- Desayunos , comidas y cenas de los falleros
      10- ¿ Se habrán llevado alguna carpa para montar la fiestecita ?
      Habrá que transportarla , habrá que montarla , habrá que desmontarla.
      ¿ Y la música ambiental ? ¿ o esta vez lo han dejado a las voces
      celestiales caragilleras de los falleros ? TOC TOC TOC.
      Los » pueblerinos de Carcaixent » queremos saber , queremos explicaciones , queremos que se nos saque de nuestra supina ignorancia , queremos saber si se ha utilizado nuestro dinero en pagarle la fiestecita a unos pocos. Queremos saber si hemos contribuido a la riqueza de otra población.Queremos saber si esa transferencia de rentas Carcaixent-Granada , nos beneficia en algo ( aparte de que algunos se corran una juerguecita fuera de Carcaixent).
      Sres falleret y pimpim , sáquenos , por favor , sáquenos ustedes de nuestra ignorancia. ¡¡¡ Lo necesitamos !!! TOC TOC TOC
      Ni Pepito , ni Raul , ni el Kako saben nada ¡¡¡ ustedes les pueden enseñar el camino de la verdad !!!
      jaaaaaaa jaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Raul , el Kako no es nada comparado con alguien que es capaz de montar todo este inmenso tinglado ( dícese de esta macrofiestafalleradesplazadaandaluza) con un coste de 100 euros por fallero , aunque podría haberlo organizado por 150 y así habernos ahorrado a Carcaixent la subvención de este ejercicio 2014.
      Si usted quiere un ejemplo al que seguir , ahí tiene a la JLF.
      jaaaaaaaa jaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. Pot ser abans de parlar deurieu saber un poc la col’laboracio que rebrem eixa espècie roin anomenats fallers per part de l’ ajuntament. En primer lloc, quasevol associació reb subvenció, però clar com no sóc ni mora ni cristiana a per ells, i com l’ esport no m’ agrada a per ells. Deixem que aquest poble es quede sense resi que tinguen més diners per a repartir-se entre els quatre que estan al capdavant. Rebem molta ajuda per a fer les nostres presentacions falleres que encara que als antifallers no us agraden són d’ interés turístic local i les disfrutem milera de carcaixentins. Doncs sí, ens ajuden a no tindre on fer-les. Ens ajuden cobrant-nos a ficar-nos caixes de llum per a enllumenar els nostres monuments que apart dels fallers, la gent del poble visita. I ens ajuden a que tingam que fer un projecte signat per un arquitecte per a que pugam muntar les nostres carpes, ixes que tallen els carrers i tot el món renega, però on tot el món vaa a l’ espècie roin dels fallers els conviden a beure i menjar, de tot allò que hem comprat al poble afavorint els nostres comerços. Eixa és l’ ajuda que tenim, no passa res, no sóc rencorosa us espere a la carpa i us convide a una i us conte més

  6. Pero que Ascó de carcaixentins k.digueu aixo de que no es.donen subencions per a les falles.
    de les falles vivim moltisima.gent de carcaixent,ya siguen,modistes,peluqueries,esteticistes,floristeries,artistes fallers,joyeries,bars,tendes de.disfrasos y teles….
    y si.donen subencions per a.les falles es xk fan.falta,y aixo.k.cada vega el MIA ens pose les coses mes.complicades a les falles…..

  7. Anem a vore… Estic d’acord amb moltes coses de les que s’han dit però si l’Ajuntament de Carcaixent dona les facilitats i dona subvencions no és culpa de Amores sinó del propi Ajuntament. Este home ha menejat terra i mar per a que pugam anar tanta gent com vullguerem a Granada, la carpa senyors és privada i va ser cedida a canvi de que eixes persones posaren la barra i els preus, encara va pelear per a que nosaltres tinguérem que pagar menys… Ja esta bé de criticar a Amores i criticar-ho tot. Molt parlar però poc actuar! Aixina que feu-me el favor i deixeu a Amores i claveuse en l’Ajuntament, a les falles deixeu-nos estar q sabem q estem en un mal moment però per això tenim que deixar de disfrutar de la vida? I soles me queda dir gràcies per aquestos dies a Granada, em fet amics granadins, em intercanviat cultura i ens en empanat de bon ambient, lo q tindrien que haver es mes persones com tu Amores, gràcies per fer açò possible!!

  8. kako veig q tens molta boca x asi,un lloc on ningu sap qui eres i pots escupir tot el q se t pasa x la ment, jo si volset convide a que qdem personalment i t explique la realitat,ven diferent a la teua opinio. (no m va el rollo este d parlarli a una pantalla) Pepito: respecto lo del bar no es la unica asosiacion q ocupa lugares publicos. QUE VIXQUEN LES FALLES VIXCA CARCAIXENT I QUE VIXCA EL VIATGE QUE ENS EM PEGAT!!! (li pese a qui li pese i no dels vostres diners)) que nos quiten lo bailao!!

    • Fran , Kako no tener boca por aquí , más bien deditos.
      Fran , a usted no le hace ninguna falta saber quién o quienes estamos detrás del Kako , como al Kako no le hace falta saber quién es un tal Fran.
      Fran , el Kako no escupe , el Kako ( como ciudadano de Carcaixent) formula preguntas sobre el uso que se le da al dinero público y se muestra muy incrédulo sobre la gratuidad absoluta de esa fiesta , más allá de los 100 euros pagados por fallero o asistente.
      Fran , si quiere usted conocer personalmente al Kako , va a tener que esperar sentado , pues es un personaje de ficción con muchas inquietudes.
      Fran si usted cree de verdad que usted ha pagado el total del coste de la fiestecilla ( que usted y otros se han pegado ) con los 100 euros , creo que es bastante ingenuo o piensa que los demás lo somos.
      ¡¡¡ Viva la fiesta , y que no le quiten lo bailao !!! TOC TOC TOC
      Pase lo que pase , que la fiesta no falte ¿ verdad ?
      ¿ es ese su sino en esta vida ?
      Ahora entiendo como el PP sigue teniendo el poder municipal en este pueblo.

      Por otra parte , quiero dejar bien claro , que no estoy descargando la responsabilidad en la persona del Sr. Amores. Yo sólo exijo que nos den explicaciones al ciudadano sobre el destino del dinero público porque pienso que tengo derecho a ello como ciudadano. No me gustan algunas formas que tienen los políticos de sumar apoyo de los ciudadanos para mantener o sumar poder.
      Tal cual está el panorama , pienso que hay otros sectores donde destinar las subvenciones , aunque parece que algunos prefieran no mirar.
      ¡¡¡ Ande yo caliente ,………………………!!!!!!

      Un saludo para algunos
      chin pun , chin pun , chin pun
      jaaaaaaa jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaa

      • Fran,el kako es tan sumamente cortito q no entiende lo de boca y tiene q buscar la tonteria de poner q es escrito y los deditos. no tng ningun interes en conocerte ni mucho menos,solo q m gusta mirar a los ojos y saber con quien hablo. Sentado no t esperare tranquilo, si es bailando gritando y disfrutando como hice en granada xq a difereencia q tu se como pasarlo bien y no es cara una pantalla… Yo si q estoy convencido q le subencion a sido minima y q e pagado mi viaje con los 100e y los patrocinadores q han colaborado asi q por esa minima parte de subencion t doy las gracias por esa cervecita. M pagaste!!! ‘Mmm gracias!!!! PD: aprovecha esos detitos con los escribes y metetelos por el… Se t hara mas llevadera hasta fallas!!! Teu torne a dir: que me quiten lo bailao!!!!

        • ¡¡¡ Vaya comentario que se ha pegado usted , Sr. Fran !!!
          Yo no me considero tan largo para llegar a su nivel , pero eso usted ya nos lo ha dejado bien clarito.
          jaaaaaaa jaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

          Ya se que algunos de ustedes les importa un pito la mala utilización de los recursos públicos , siempre y cuando ustedes salgan beneficiados (aunque sea en una mínima parte). Así nos ha ido a los españoles , gracias a políticos que representan la realidad social del país. No hay más que ver a que señores tenemos representándonos en nuestro MIA ( Lola , Paco , Juanito ) TOC TOC TOC
          » dane pan y llámame tonto »
          » que me quiten lo bailao »
          » a buen entendedor …………»

          • Tienes razon, no vivo ni de la politica ni para la politica y es ahi donde esta tu problema… que quieres y no puedes!!

  9. Pa flipar, crec k ki no te fein es dedica a buscar conflictes, per que no es preocupeu d coses mesinteresants i als k hem volgut anar a granada i els k hem volgut d viure estos dies ens deixeu recordaro com algo bonic ….. jo crec que si llegiu lo d dalt esta clar , el gasto d tot … jo personalment vaig parlar al meu hotel i les habitacions eren a 20 eurets per persona i nit els altres 60 repartiu en bus, gasto d sopars i gastos diversos… la paella era patrocina ….. ale va per k no mireu lo poc k fa el ajuntament pel poble??. Ajuda als comersos etc????

  10. Puede ser cierto que directamente no haya costado dinero, pero seamos realistas y tengamos claro que indirectamente si, subvenciones patrocinios, alguna que otra comida oficial por aquí otra por alla, etc., y todo esto sale del dinero publico. Pero lo que mas me molesta es el poco retorno que tiene para los carcaixentins, ya que esto no repercute posteriormente en beneficio para los que nos apoyan en el día a día (el pequeño negocio) .Pues pienso que promocionamos las fiestas josefinas para otros y no para nosotros ya que en estas circunstancias no existe «retorno».

  11. Tinc que dir-vos una cosa.
    De tot lo ha llegit en els comentaris anteriors, nigú ha parlat de la difusió de la nostra festa en la ciutat de l’Alhambra.
    Aixó es lo primer que ni ha que tindre en conter, la difussió de la nostra Cultura i de les nostres costums, perque tot aquell q’entre en esta página, i veja els comentaris, ¿mare meua, que pensará ?
    Tinc que felicitar a José Amores y a la Junta Local Fallera per esta iniciativa y ánimo, el any que vé a SEVILLA

  12. Possiblement gent com aquesta que opina contra la festa de la seva terra és la que fa que els nostres costums, que ens caracteritzen, s’ esfumen poc a poc. Enhorabona a José Amores per tot l’esforç, a vore qui es el xulo que organitza algo així.

  13. Ni puñetera idea ….. la promoción de una fiesta en otra parte no tiene precio, los que tiran espuma por la boca que se vayan a quejarse a otro lado…. ÁNIMO PARA LA PRÓXIMA…!!!!!

  14. Després de haver llegit els comentaris exposats, m’agradaria deixar la meua opinió. Jo si que crec que el sr. Amores ha clavat la pata i be. En Granada, els veins de la falla no savien res, que era aquell ninot que hi havia alli? preguntaven. Crec que han hagut multes, no tinc clar si s’hauran llevat al final, aleshores en sorprent i en pregunte, perque se vol beneficiar i millorar la economia de un poble, cuant la idea que ha quedat alli, SON LES FALLES DE VALENCIA, (pa qui aplegat a enterarse) i no les falles de carcaixent, paraules dites per granains. Quin interes i a qui els interesa esta moguda? No se ahi queda aixo, si algo pot aclarir-meu millor. Respecte a que ix gent beneficia, es algo que molta gent pensa……

    • Mapi , usted si que ha dado en el clavo de la cuestión.
      ¿ A quién interesa esta movida ?
      ¿ Quienes salen beneficiados de esta movida ?
      ¿ Quienes esperaban salir beneficiados ?
      ¿ Quienes estaba previsto que fueran los únicos perjudicados ?
      ¿ Quienes han salido perjudicados sin preveerlo ?

      Deduzco que políticamente estaba todo claro pero se toparon con la legalidad que obligó a limitar la fiestecita y a desplazarla a un lugar recóndito de la ciudad de Granada.
      A mi me siguen sin salir las cuentas , porque de los comentarios anteriores podemos deducir que casi todo era gratis y eso de entrada no me entra , a no ser que me enseñen las cuentas. Ya veremos si la JLF da cuentas algún día al ciudadano.
      Desde luego , si el Sr. Amores , algún día tenía la pretensión de ir en la lista del PP , después de este fiasco ( con dimisión incluida )
      ¡¡¡ que quiere que les diga !!!

      Por cierto , a todos aquellos que pretenden defender la labor de Amores y la JLF criticando al Kako por usar un nick en un foro de opinión ( » cosa excepcional » TOC TOC TOC ) , creo que han conseguido su objetivo.
      jaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Ahora vendría expresar lo que pienso de estos nicks , pero creo que se lo voy a dejar a un poco de imaginación . TOC TOC TOC

      ¡¡¡ Ya veremos en FELTRE como sale la fiesta !!!
      toc toc toc , tocorroc

  15. Verguenza me da ver los comentarios criticando al sr.Amores,
    Lo a echo genial, la junta es una organización que dirige las fallas del puto pueblo este,lo que tanto criticais la subencion recibida por que no vais a casa de la alcaldesa a poner el grito en el cielo por los obusibos impuestos que pagamos? Ignorantes, amores lo as echo genial durante 4 años .
    un cordial saludo a los catetitos tambien

  16. De momento, dos de las tres charangas de Granada, las paga el M.I., así como los dos autobuses de la Junta, al final sabremos lo que ha pagado el M.I.Ajuntament de Carcaixent, para que se hiciese el Botellón en Granada.

  17. Ah si? Les xarangues han cobrat? Mira, jo he anat a tocar i no he vist ni un duro… sere tonto o algo, no?
    Botellon? Jo no vaig veure cap botellon per allà.
    Sou lamentables, parleu sense saber. Esteu molt amargats.

  18. De veritat, ja us vaig explicar com ajuda l’ ajuntament de carcaixent a les comissions. En serio podeu creure que ens va a ajudar fora de la ciutat quan no hofa aci??? Jajajaja en pixe de la risa. Busqueu on estan els forats de pasta que nohaveu atinat. Ahhhh i una altra cosa. No haveu eixit mai de casa la segon pasqua??? Resulta que sols es festa ací, i fora és un cap de setmana normal on el preu dels hotels és prou baix. O es que les familes que han anat senceres a bBenidorm en pensió completa per quatre gallets tambe han rebut subvenció?? Proveu-ho i voreu ;-). I penseu que el menjar eren entrepans de llonganisses i llomeio, no hem anat de catering ni molt menys. A mi si m he ixen els conters, el que no estiga tranquil que furgue. Però no embruteu la feina que han fet uns quants per a que disfrutarem tots els demés.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here