
Milers de persones entre els alzirenys i els visitants de la Ribera i d’altres comarques han plenat, com poques vegades els carrers i places d’Alzira davant la tercer mascletà del Concurs Nacional, la plantà, la Nit del Foc i l’espectacle de la cavalcada organitzada per la falla Plaça Malva i el grups Suc de Teatre-La Tarumba.
L’hostelelria ha fet l’agost en març i les bunyoleres no han donat abast per alimentar a tanta gent que ha aprofitat la jornada festiva i l’oratge quasi estiuenc.
Enguany no he pogut estar en les falles d’Alzira, però gràcies a riberaexpress he pogut disfrutar «one line» una bona estona de la festa. Enhorabona per les fotos i a tots els alzirenys gràcies per tindre eixe humor i ganes de festa, que marca l’alegria del poble.