Carcaixent fica en marxa el dispositiu especial de falles

3
371

L’Ajuntament de Carcaixent arranca demà dia 13 el dispositiu especial de Falles 2014, serà a partir d’este moment quan els primers ninots de falles comencen a omplir la localitat, concretament són 13 comissions falleres les que plantaran els seus monuments al carrer. Des de la Regidoria de Festes i la Regidoria d’Interior s’ha traçat un dispositiu especial amb l’objectiu de garantir la seguretat i la convivència entre tots, veïns i fallers.  

La brigada d’obres i serveis ha repartit més de 33 tones d’arena que s’utilitzaran en tots els monuments. També com en anys anteriors, s’han ficat a l’abast de les comissions, 1.500 cadires i 150 taulers, així com els escenaris que utilitzaran els fallers per a les berbenes i disco-mòbils que es realitzen estos dies.

Precisament, el Regidor de Festes, Fernando Cortell s’ha referit a este aspecte i ha recordat que “atès que s’utilitzen els espais públics, com els carrers i les places per a fer estes festes, és important que els fallers es responsabilitzen de deixar-ho tot net una vegada finalitze la festa així com també, que es respecten els horaris marcats per a estos dies que en estos casos serà fins a les 4 de la matinada «

Pel que fa als serveis generals, com ara, l’enllumenat públic, l’horari d’encès s’allarga fins a la 1:30 de la matinada, des d’este dijous i fins al dia 19 de març. A més des del departament d’enllumenat municipal, s’ha posat a la disposició de cada falla 8 focus de llum així com també dos quadres elèctrics un d’ells de protecció.

Pel que fa all servei de recollida de fem s’amplia, així es repartiran 154 contenidors per tots els casals fallers ( resta, vidre, envasos, cartró) que es retiraran i reposaran tots els dies en horari habitual. També el servei de l’ORA quedarà suspès fins al dia 20 de març a les 9 del matí des del dia 14 de març

Per a la nit de la Cremà, Cortell també ha explicat que l’Ajuntament de Carcaixent ha dissenyat un pla d’acció “s’ha preparat un pla especial de neteja amb equips formats per Procarsa i ACCIONA amb el qual tenim la seguretat que el dia 20 de març la normalitat estarà restablida en tot el casc urbà”

A més en tots els actes oficials, com ara el Lliurament de Premis o l’Ofrena, hi haurà una dotació de Protecció Civil i una Ambulància de la Creu Roja per a garantir la seguretat de tots.

3 Comentarios

  1. Y todos los gastos que conlleva la fiesta fallera ( limpieza de las calles todos los días , agentes de policía ,material iluminación ,servicio de bomberos etc ) quién los paga?
    ¿Las comisiones falleras pagan por cada día que permanecen cortadas las calles por montar las carpas? .!Ojo! no me refiero a los monumentos
    Y que conste que no estoy encontra de las fallas , solo estoy en CRISIS y mi triste nómina no me da para ese tipo de gastos de los que disfrutan unos pocos.

  2. Els gastos de la Junta Local Fallera, qui els paga?. Ells no paguen quota ni tenen cap gastos, com qualsevol faller d’una comissió. Tot per la cara.

  3. Espero que con los mas de 5000 euros mensuales que cobra la policía de productividad este año el caos de la circulación sea menor.
    Por cierto, que si hubiesen hecho la calle que pasa por el Ayuntamiento y cruza podo el pueblo con facilidad de doble sentido estos día creo que estaría todo mucho mejor.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here