La falla La Gallera d’Alzira nega un atac racista al comerç xinés dels seus fallers que sols «entraren ballant»

0
352

Davant les informacions publicades en diversos mitjans de comunicació sobre una nota d’Esquerra Unida i del seu regidor Ivan Martínez on qualifica “atac racista i xenòfob” contra un comerç xinés d’alguns membres de la nostra comissió abans de la cavalcada, volem aclarir:

1-Es veritat que un grup de uns 10 ó 15 fallers de la nostra comissió entraren ballant al comerç xinés, però es fals rotundament que fora un atac racista i xenòfob, simplement va ser una “anécdota” o xicoteta gamberrada que lamenten. També és fals que intentaren robar cap producte.

Disculpes

2-Des de la Falla Gallera-Hort dels Frares volem demanar disculpes a aquest comerç per qué creguem que els membres de la comissió no tenien el per qué d’entrar en cap comerç o lloc públic. Els fallers de la falla aniran a demanar disculpes en persona a l’establiment comercial.

3-Si que volem també lamentar que el Sr. Regidor Ivan Martínez no haguera contrastat la notícia amb la junta directiva de la Falla La Gallera. Ens pareix molt greus els qualificatius de la nota de premsa enviada als mitjasn de comunicació per Esquerra Unida. Res havera costat que el regidor, que té una responsabilitat pública i política, llance aquestes acusacions sense haver contrastat els fets.

Les acusacions no responen a la realitat

4-La Falla La Gallera es fica a disposició de la Junta Local Fallera i de les autoritats municipals si cal per donar totes les explicacions que pertoque. De totes formes, pensem que s’han fet acusacions molt greus que no responen a la realitat.

5-La Falla La Gallera sempre s’ha caracteritzat per la seua tolerància i per la defensa de la festa i dels valors humans.

Premsa i Comunicació
Falla La Gallera-Hort dels Frares

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here