
Les falleres majors d’Alzira, Maria Esplugues i Maria Nácher, acompanyes per les respectives mares i pel president de la JLF, Vicernt Muñoz, a més d’una ampla representació de les falleres majors de les distintes comissions de la capital de la Ribera s’han traslladat hui a València per assistir a la mascletà d’este dijous que ha estat disparada per la Pirotècnia Gironina de Pedralba.
Riberaexpress les ha sorprés este migdia a les portes de l’estació del Nord i ha aprofitat l’ocasi

ó per immortalitzar el moment. Les dos Maries estaven convidades a un balcó de la Plaça de l’Ajuntament tot i que demà dissabte veuran la mascletà, junt les falleres majors de València, des del balcó de l’Ajuntament convidades pel consistoir i per la Junta Central Fallera.
Mentre les FM de bona part de les falles d’Alzira s’havien reservat un balcó per fer un assaig general davant la festa i les mascletaes que viuran, de ben a prop, a partir del següent cap de setmana a la seua ciutat, la segona potència mundial fallera.