Signes (PSPV): «El PP torna a la guerra de l’aigua enfrontant comarques i regants» (VIDEO)

0
403
F. Signes i R. Martínez hui a Alzira

El diputat del PSPV-PSOE a les Corts Valencianes ha estat hui a Alzira molt crític amb la política del PP sobre el Pla de Conca del Xúquer i el trasvassament al Vinalopó fins el punt de demanar les dimissión de la Delegada del Govern, del vicepresident del Consell, José Císcar i del director general de l’Aigua, Alberto Comos.

A Císcar l’ha qualoificat de «mentider» i «d’inepte» per responsabilitzar a Zapatero de l’actual Pla Hidrològic del Xúquer «quan va ser aprovat l’any 1998 essent el president del Govern, José Mª Aznar». Un Císcar al que els el secretari comarcal Robert Martínez considera que «ha enganyat» als habitans de la comarca sobre la posta en marxa de la potabilitzadora a finals de l’any passat.

Signes considera que davant el periode preelectoral el PP «torna a la guerra de l’aigua, enfrontant comarques i regants» en insinuar que hi haurà una segona presa de l’aigua, en Antella ó Cortes de Pallás, «quan el ministre Arias Cañete va explicar als senadors valencians que no està prevista en el futur Pla». En  esta problemà

Assut de la Marquesa en Cullera

tica responsabilitza a Alberto Comos per «estar marejant, quan ja està l’aigua del Xúquer a Villena podrint-se en la bassa de San Diego per no culminar les obres».

Signes ha reclamat els dirigents del Consell en «quatre ocasions» la documentació referent al gasto de 7,2 milions d’euros en la Fundació Agua y Progreso , que presidía Alberto Comos. «A bon segur que hi hauran sapos i culebres i probablement irregularitats econòmiques» advertí el diputat socialista, que davant dels mitjans de comunciació de la comarca preguntà, «on ha quedat els trasvassament de l’Ebre? mentre assegurava que «gràcies a les desaladores no s’han registrat talls de suministrament davant la forta sequera».

Tampo s’ha escapat la Delegada del Govern, Paula Sánchez de León de les crítiques del diputat de l’Alcúdia, en no haver autoritzat la recollida de signatures a Alzira, que porta a terme l’organització Xúquer Viu per esmenar l’esborrany del futur Pla Hidrològic del Xúquer.

VIDEO (Isaac Candel): http://www.alzirateveu.es/noticies/2014/2014_01_21-SIGNES-PSPV-EL-PP-TORNA-A-LA-GUERRA-DE-L’AIGUA.html

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here