Millora l’estat de salut de Maria Sanchis greument ferida per un blocs de formigó

13
1090
Carla Oliver li desitja a Maria que «siga forta»
Maria amb els seus pares el dia de la seua elecció
María Sanchis

L’estat de salut de la fallera major infantil d’Alzira 2012, Maria Sanchis, millora per moments i segons ha pogut saber Riberaexpress, en les pròximes hores podorien retirar-li la respiració asistida en l’Hospital La Fe on es troba internada des del passat diumenge.

La caída inesperada de dos pilares de una estructura de hormigón de varios metros de altura provocó, el pasado domingo, heridas de gravedad a una niña de 11 años en un accidente ocurrido en la partida del Forn de Carrascosa de Alzira.

La menor accidentada es María Sanchis Fuster que el año pasado fue fallera mayor infantil de Alzira.

La niña se encuentra en estado grave ya que sufre diferentes fracturas en varias partes del cuerpo. Fuentes sanitarias han confirmado que las heridas revisten gravedad.

El incidente se produjo sobre el mediodía del pasado domingo en una zona de campo muy cercana al chalé que la familia de María tiene en la partida del Forn de Carrascosa.

La Junta Local Fallera de Alzira, a través de su presidente, Vicent Muñoz mantiene un contacto «permanente» con los padres de María a fin de conocer su evolución. Muñoz, a través de Riberaexpress, ha mostrado su más ferviente deseo de que la exfallera mayor infantil de Alzira, «tenga una pronta recuperación».

La actual fallera mayor infantil de Alzira, Carla Oliver en un comentario remitido a este diario digital le ha deseado a su predecesora y amiga; «Maria et desitgem que sigues forta i et recuperes prompte».

Levante-EMV

Foto: Riberaexpress

13 Comentarios

  1. Maria et desitgem que sigues forta i et recuperes pronte.
    Les teues amigues i les falles d’Alzira et necesitem.
    Als teus pares tot el anim del mon, de part de la familia Oliver-Castello.

  2. Esperem i desitgem que et restablisques prompte i que de nou passeges per Alzira el teu somriure i la teua gràcia. Una abraçada i un bes de tota la Falla de l’Av. Josep Pau!

  3. Desitjarte a tu, Maria, que et recuperes molt prompte d’aquest incident i pugam tornar a jugar com sempre ho hem fet,. Recordarte que tenim una coseta pendent, que es la festa que li diguerem a la teua germaneta que fariem… Que encara que no sigam cosines de sang, portem el mateix cognom, i que te vuic, no com a cosines que mos deiem, sino com a una germana. A tota la teua familia, donarli molt de anim,. Als teus pares i a la teua germana en especial, que de segur estarant patint molt per tu.
    Ets una xiqueta 10, i de segur que tots nosaltres, podrem disfrutar del teu somriure pasetjant per els carrer d’Alzira.

  4. Benvolguda Maria:
    Tota la meua família i jo et desitgem una ràpida i completa recuperació. Ens acabem d´enterar de la notícia i estem molt preocupats. Molta força per tu i els teus pares. Espere que prompte podrem gaudir de la teua vitalitat.
    Un abraç molt, molt fort.

  5. Maria nos conocemos desde pequeñas y nuestros padres tambien y e pasado momentos muy graciosos contigo y espero que te recuperes pronto te deseo lo mejor y para tu familia que losiento mucho y que seais fuertes que seguro que te requperas, que te queremos mucho y que sigas siendo como eras pequeña fuerte simpatica y luchadora. Que te recuperes!!!

  6. Maria nos conocemos desde pequeñas y nuestros padres tambien y e pasado momentos muy graciosos contigo y espero que te recuperes pronto te deseo lo mejor y para tu familia que losiento mucho y que seais fuertes que seguro que te requperas, que te queremos mucho y que sigas siendo como eras de pequeña fuerte simpatica y luchadora. Que te recuperes!!!

  7. La comissio de la Falla Pere Esplugues desitga que el recuperes lo mes promte posible i disfrutes amb la teua familia deixa simpatia que sempre que sempre has portat amb la teua sonrisa. Besos.

  8. gracies a tots per preocupar-vos per mi. hui 13/11/2013 fa huit mesos que vaig patir l´accident y dir-vos que estic molt millor. gracies per tot, gracies per preocupar-vos per mi, gracies per reçar per mi, gracies per haver seguit i preguntat dia a dia per el meu estat de salut. gracies a totes les comissions, mitjans de comunicaçio, carla oliver(fmi2013),y a riberaexpress

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here