
«L’Estètica per l’Estètica», així s’anomena la mostra d’artistes contemporanis de la Ribera que s’obrirá a les7 d’esta vesprada a la sala Metro d’Alzira.
Disseny, armonia, composició i originalitat utilitzant la fusta, la pedra, el bronze, el ferro, l’arena ó la corda és el que trobaran en esta exposició que contarà amb música en directe, video projeccions i performance.
«Treballem per a la gent, l’art és inversió» manifesta Xussa Català a Riberaexpress, mentre dona els últims retocs a la mostra. Xussa, junt a Juan Vicente Campillo, Aida Máñez i Andrés Castillo, els quatre suecans, més l’alzireny David Boluda formen el quintet d’artistes contemporanis de la Ribera que s’obrin pas amb força en este complicat món de l’art.