L’escola José M. Boquera de Carcaixent va celebrar un sentit acte d’homenatge a un grup de mestres que han dedicat molts anys de la seua vida a l’educació dels xiquets que han passat pel centre. Va ser una emotiva vesprada en que els mestres Isamel Fayos, Adalbert Prieto, Delmir Rodríguez i Montse Lerma van rebre uns detalls tant des de l’AMPA actual com d’una representació dels AMPA que han passat per aquesta escola de Carcaixent. A més, en el mateix acte, es va retre homenatge al que durant els últims anys ha sigut el director de l’escola, Francesc Cogollos, també jubilat enguany.
Des de l’AMPA, el seu president, Pelegrí Ferrando, explicava: “Agraïm profundament la tasca docent i humana d’un equip que ha passat quasi tota la seua etapa professional en el Jose M. Boquera i que estan fent de la nostra escola un centre de referència, ja que enguany, gràcies al seu esforç i al d’un AMPA compromés amb l’escola i amb els xiquets que han anat buscant millores i atractius, tenim la ratio de matriculació per línia més elevada dels centres públics de Carcaixent. Amb els mestres que continuen en l’escola i el treball de tots els pares i les mares seguirem fent del Boquera un centre cada dia millor.”
El centre, entre altres propostes en la línia de potenciar l’escola, a través de les gestions de l’AMPA, oferirà en setembre la possibilitat d’escola matinera per a aquells pares que ho necessiten.
Enhorabona i gràcies per tot el que ens ensenyàreu!
Enhorabona Paco,Adalberto, Montse, Ismael i Delmiro , de una mare contenta en la feina feta per vosaltres i per la ajuda en la educació del meu fill. » Jordi Plá i Gómez «
Sóc Francesc Santos Pla i vaig ser mestre del vostre col.legi en 1.978, 1.979 i 1.980. Tinc un bon record de l’escola, dels companys i dels alumnes. Hi havia un conserge, el Sr. Lluís que era com un pare per a tots. Vaig compartir el darrer any amb Delmiro, que tocaba la guitarra molt bé. També vaig coníxer a Júlia, encara que no sé si ja s’haurà jubilat. Van ser tres cursos magnífics en els que vaig aprendre a ser millor mestre. Ara ja estic jubilat, però alguna vegada he passat pel costat del vostre centre i l’enyorat. Tinc algunes fotos del col.legi, dels meus alumnes i dels companys. Si voleu us les puc enviar.