Els monogràfics IDEA pretenen «millorar» les habilitats i recursos d’emprenedors i desocupats

0
256
Carmen Herrero, directora d'IDEA
José Navarro, gerent d'una empresa d'èxit

El MUMA ha sigut testic este matí d’un nou Monogràfic d’IDEA anomenat, "Emprén amb IDEA.Empresaris d’èxit" en el que el gerent de la firma Herbolario Navarro de València, ha explicat l’evolució d’un negoci, fundada l’any 1771 i que ha savut adaptar-se al pas del temps.

Una empresa tradicional, que va ja per la sexta generació familiar, que segons el seu gerent, José Navarro, "passà d’un negoci tradicional a d’altre innovador", en fer el salt d’un herbolari tradicional a l’actual supermercat ecològic.

Els monogràfics IDEA són unes jornades en les que els ponents aborden temes "orientació laboral, de formació, ocupació i autoocupació". I segons la seua directora, Carmen Herrero, tenen com principals objectius, "millorar les habilitats i recursos disponibles per a desocupats i emprenedors, facilitar la interactuació dels usuaris" així com "informar de manaera clara i eficaç i coordinar accions amb altres institucions i organismes presents en el mercat laboral".

El proper monogràfic previst per al dia 22 d’este mes abordarà els "Programes de Foment de l’Ocupació".

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here