La nueva dirección del grupo municipal del PSPV-Carcaixent deja a Albert fuera de las comisiones informativas y agrava la crisis

46
585
Los tres ediles del PSPV con Rafa Rubio

La nueva dirección del grupo municipal, formada por Conxa Gomis y Belén Oltra, no ha dejado participar al concejal Carles Albert, en la Comisión de Hacienda pese a que estaba convocado.

En un escrito leído por la actual portavoz, esta, hacía mención  a que en una reunión del grupo municipal a la que no había asistido injustificadamente Carles Albert, se había tomado tal decisión.  Albert, con las pruebas en la mano, afirma que tal reunión no ha existido o que a él, no lo han convocado y  dice que ha recibido un correo electrónico con fecha 14 de Mayo, citándolo a una reunión para el martes 15 de Mayo, cuyo orden del día es tratar la adscripción a las distintas comisiones.

Según el concejal “Esta es una prueba más de la manipulación y el sectarismo de la nueva portavoz” que vienen a confirmar las intenciones en forma de amenazas que periódicamente le ha lanzado Gomis de dejarlo fuera de todas las Comisiones.

La Ejecutiva Local Continúa con su Campaña de difamaciones contra Carles Albert

Mientras la ejecutiva local de la que son miembros, Oltra y Gomis, continúa con la campaña de difamaciones y amenazas contra Carles Albert.

Según denuncia el concejal socialista, “La ejecutiva local no ha parado de lanzar difamaciones y amenazas hacía mi y hacía la gente que me rodea, desde las pasadas elecciones locales”.

Campaña electoral en la que la ejecutiva local, pese a ser la dirección política del partido,

NO colaboró.

Ahora; y tal y como dice la ejecutiva local,  altos dirigentes del Pspv, han depositado la confianza en ellas; por eso se ve que se sienten fuertes y las amenazas e insultos se han intensificado, prueba de ello son las numerosas ocasiones en los que la nueva portavoz le ha hecho gestos de cortarle el cuello y afirma que estas amenazas no vienen de nuevo, ya que es una constante el lanzarle amenazas y provocaciones tanto en público como en privado.

«Se confirma que son una cuadrilla de amigas que quedan para contarse los cotilleos»

Con estas palabras se refiere Albert  a las actuaciones políticas de la ejecutiva de Carcaixent y se remite a las propias palabras de la ejecutiva local,  en las que en su último comunicado hacen mención a un trabajo de “mesa camilla”.

Sus propias palabras las han delatado y dan veracidad a las quejas a las que se refería Albert en su comunicado; en las que mostraba las quejas de parte de la agrupación y en las que se acusaba a la ejecutiva de no contar con los militantes.

“No convocan asambleas ordinarias, no rinden cuentas, no avisan a la militancia de los actos que el partido organiza a otros niveles,… NADA DE NADA y ahora no tienen pudor al admitir que es un trabajo de mesa camilla”.

Comunicado de Carles Albert

46 Comentarios

  1. Carles. Em pareix una falta de respecte total que et dirigisques a dos dones de la manera tan despectiva que ho has fet. Són dones que estan ahi donant la cara per un poble que està arruinat per la mala gestió del PP i que li acompanya el PSD. Mentrestant estas faltant a la figura de la dona i diguent tantes coses, els altres van agarrant terreny a costa vostra. Fes-te-lo mirar Carles. I el que t´ho diu no és de Carcaixent. Si tingueres vergonya, demanaries disculpes públicament per eixes paraules malgrat les accions corresponents. Ja ho tens bé i deixa en pau a Conxa i a Belén i dedica´t a lo que t´han votat.

  2. Al poble de Carcaixent: tots els socialistes no som així, als afiliats ens cau la cara de vergonya en cada actuació d’aquesta gent, per això demanem perdó a tots per l’espectacle que estem donant, i demanem:
    Al Grup Municipal Socialista, marxeu a casa.
    A la Executiva Local del PSPV-PSOE, marxeu a casa.
    I si no,
    a la Executiva Nacional del PSPV-PSOE, tireu-los/les.

    • Estoy contigo… mañana me doy de baja, esto es una poca verguenza lo de est@s socialistas.. Y con la nueva portavoz creo que vamos de mal en mucho mucho PEORRRR DM

  3. Puedo entender que se peleen entre ellos y que no haya buen rollo, pero lo de marginar a alguién así,,,, sólo porque le haya puesto límites a una persona que no tíene… Lo que más me sorprende es que Belén se deje arrastrar por esta cuadrilla, primeramente me sorprendió verla en el psoe, pero ahora que se junte con la cuadrilla que se junta… si al final aunque me duela reconocerlo mi madre tenía razón… Dios los cría y ellos se juntan.
    Conxa sigue así; vas a conseguir un gran record: Destrozar el psoe por segunda vez.

    • Belén és pròpiament socialista en les seues actituds i en el que defensa com a dona. Jo no dubtaria d´ella…perquè com a jove defensa al màxim el projecte socialista encara que per desgràcia passen estes coses. No sóc ningú per a dir a una persona amb qui ha d´anar i qui no. S´està éssent molt injust amb ella.

      • Se está siendo tan injusto, como ella lo es con la gente que la votó.
        Permitir este circo, también es culpa de ella.
        No le estas haciendo ningún favor, al contrario. Si realmente valoras a esta chica, y la aprecias, sé objetivo. Y dile que está haciendo el ridículo. Todo el pueblo sabe que no tiene personalidad y que se deja arrastrar, por esta cuadrilla. Queda claro que la silla que ocupa le queda grande, muy grande.

  4. Conxa anim i força en el teu treball com a nova pOrtaveu. tens faena que fer però tens que recuperar el prestigi del PSOE. Seguix com hasta ara i treballa Per. carcaixent. I cuan antes estiga Carles fora antes podreu fer coses. L’executiva i vosaltres, tots junts

  5. Llegit tot aço sols puc pensar una cosa ….tanta pena esta donat Conxa en la gestió de l’ ajuntament , em tota la panda de gent responsable de la mala gestió que ha fet en aquestos anys …que sols es parla d’ ella .Conec molt aquesta persona i pense que si hi ha alguna legal ..eixa es ella. No li fa ningúna falta estar ahi , pero es li suficientment valenta i digna per dur endavant la seua missió con a defensora d’ aquells que han apostat per ella .Endavant ..passa de tots aquells que volen fer-te desaparèixer .Eres una bona professora . Una dona que ha sabut lluitar en tots els problemes i sempre ajudes a tots el que ho necessiten El poble creu amb tu i no en gent pla que viu de vendre’s ….Una forta abrassada ! No cal dir-te res perque actu et sobra personalitat i eixos ho saben.

  6. Lo de Conxa hem pareix fortíssim, realment no es dona conter que fa el rídicul? Ningú al seu voltant es digna a dir-liu? La falsetat de la gent a fet que Conxa siga així, si algú li havera parat els peus desde sempre,… Em dona llàstima.

  7. El que està patint Carles amb esta gent no té nom. Primer eren de la executiva, després se’ n anaren amb Carles i ara se’ n tornen a anar amb l’ executiva una vegada ja han tret el que han viugut. Es la triste historia de esta gent que cada 4 anys cambia en tal de anar en llistes i trau-re profit.

  8. Deixeu que parle, és l’única manera que la gent se n’adone de qui és qui dins del grup municipal, qui se sap políticament mort i no vol anar-se’n sense deixar al seu pas la seva empremta … la merda.
    El millor de tot això és que dins de res ningú et recordarà, pq lo bó de la ment humana és el que té, que la mediocritat s’oblida.
    No tardarem massa en escoltar a aquest xicot realçant les excel · lències de les polítiques de centre-dreta del seu nou partit UxV.

  9. Yo solo digo una cosa, el psoe en Carcaixent lleva más de 20 años en peleas internas, incapaz de ponerse de acuerdo. Aquí se cargan a los cabezas de lista siempre, pero siempre hay unas cuantas personas que sobreviven a todo y que son las causantes del todo. Llevan 20 años moviendo los hilos del socialismo en Carcaixent y nadie les pone freno. Nadie les dice nada aunque encadenen fracaso tras fracaso pero nada esa gente ahí y la gente decente que había en la agrupación poco a poco se ha ido yendo. Ahora queda un corralito de amistades que parece más una peña que un partido. Tienen montado su «lobby» particular, peleandose siempre por la marca «psoe» que saben que aunque no hagan nada les asegura 2 o 3 concejales, así que siempre que esos 2 o 3 sean de la cuerda estàn contentos.
    Por lo menos Carles a intentado hacer algo, está claro que no lo han dejado y que nunca sabremos el posible potencial que pudiera tener.
    Para uno diferente que sale y mira lo que le hacen,… Realmente la política está podrida y el Psoe hace años que dejó de ser lo que era. Demasiado clientelismo interno tanto en Carcaixent como en València. Lástima!!!

  10. Lo de Conxa i Belén no té nom, quina poca vergonya!!! Ale Conxín ja tens el que sempre has vuigut, ser la reina!!! Ningú que et diga les veritats i que et fique a ratlla, tu continúa en el teu món, el món que et fan vore els cuatre palmeros que portes enganchats al llavero,… que trist!!!

  11. Que poca verguenza teneis Conxa y Belén. Sois patéticas, no teneis un minimo de dignidad.
    Lo siento Carles, pero quien siembra vientos recoge tempestades y el que a mal árbol se arrima…..
    Para un alma caritativa y con ganas de trabajar que teniais en el Psoe, Conxa y la ejecutiva os lo habeis cargado.
    Pena, penita, pena.

  12. Maaaareee meeeeuuuaaaaa com està el galliner socialista!! Buuuf, no esperareu que en ixe circ vos vote ningú mai més nooooo? Tres gallines a òstia límpia.
    Maaaareee meeeeuuuaaaaa

  13. I és que la història es repetix una vegada i una altra. Quan algú es dedica a la política i no té ni OFICI ni BENEFICI, només li queda un camí perquè puga brillar i destacar. I és utilitzar tot tipus d’estratagemes, males arts i mentides. Per a xafar i desacreditar a tots aquells que li puguen entorpir les seues intencions de «TREPAR», si a açò se l’anomena «TREPAR» políticament.

    Però com ja he dit, quan no es té ni OFICI ni BENEFICI i pel que es veu molt POQUES LLUMS, cal ser molt llest perquè no t’agarren tots els enganys i estratagemes que has utilitzat. I pareix que has menyspreat molta gent, per que t’han agarrat bé…, però ben agarrat.

    I ja per a acabar, quan un no té ni OFICI ni BENEFICI i democraticament per TRAMPÓS i MARRULLER. Se li lleven les Comissions, o siga se li toca la BUTJACA. Passa el que passa.

    Continuara…

    • Et refereixes a aquell que anava a fer-ho tot polç, el que s’omplia la boca diguent que en el Congrés no anava a pactar amb ningú?. ¿Com li deien, com li deien,…?. A sí Francesc Romeu. ¿Et refereixes a ell, no?.

    • Otra vez, queda claro, que no teneis ningún argumento politico, solo, repito solo, el ataque personal. Y que vosotros mismos, os descalificais. Porque di, de que presumes y te diré de que careces… antes de criticar, hay que usar un espejo y no una lupa.

  14. Deixar fora de les comissions al cap de llista del PSOE de Carcaixent em pareix una falta de respete total i absoluta. Sou una vergonya. Demostreu amb cada actuació que no teniu escrúpols. I el que és més greu, vos importa ben poc el que la gent va votar fa un any. Així no arreplegareu ni les de terra. El que haurieu de fer és treballar pel poble i deixar-vos d’històries.

  15. Senyores/ors de la Executiva Local, ara el següent pas quin és, qué voleu?, quina provocació més esteu pensant fer-li, si el que voleu és que s’en vaja digueu-ho i, si cregueu que teniu raó li feu un expedient -de pas vos el podríeu fer vosaltres també, es la meva modesta opinió-, però no allargueu més aquesta òpera bufa que esteu fent-li molt de mal al Partit.

  16. Vergonya és el que senc al llegir coses com akestes. Açò sols te una lectura: ansies d poder d’unes pokes i molt poca vergonya i personalitat!

    Com a afiliada, m’arrepentixc d’haver ajudat a akestes persones, q no a Carles q és l’únic que esta fent les coses bé, xk esteu destruint el partit a nivell local i steu ridiculitzant a tota aquella persona q vos ha recolçat en campanya.

    Conxa? Ja tens el q vols, ja eres la reina…
    Belen? Tu com sempre, al sol q más calienta…

    Sincerament, stic pensant en desafiliar-me del partit, xk doneu vergonya!

    • Deixeu a belen estar d»una volta, ella que no s’ha clavat mai en ningú i el que fa es treballar un muntó… Q poca vergonya teniu els que la critiqueu… No teniu ni idea

  17. Carles tot el q esta pasante teu as buscat tu soles!!q no tenrecoerdes cuan tu o el teu amiguet Rafa García li montareis un expedient fals a la senyora Gomis, cuan li demanares al pp,uxv u el bloc cartes encontra de Conxa,q después algu va falsificar……..menoría,memoria senyor Albert!

  18. Hale, aneu tirant-li. Tindrem PP fins que l’auela torne de missa. Gràcies, gràcies, moltes gràcies. 🙁

  19. Belen senc molt el que tens que aguantar però anem a estar al teu costat, Seguix així, treballant com sempre ho has fet. Eres exemple de la Ribera i així s’ha vist entrant a la Nova Executiva Nacional de JSPV. Els teus companys saben bé com eres, la millor sense cap dubte. Sabem que no deixarás que aquestes coses (que espere algun dia certa persona entre en el seu juit moral i li entre la vergonya que deuria de tindre per donar a la premsa una imatge falsa i roin al PSPV-PSOE de Carcaixent) influixquen amb el treball pel teu poble.

    I sols dir als carcaixentins que pensen un poc en qui es el problema. Es prou evident, la executiva local i les dos regidores tenen una comunicació fluidessa i treballen de valent. El PSPV-PSOE de Carcaixent está més fort que mai, però de vegades tenim la mala sort de trobar a gent que per interesos personals provoca molts problemes.

    Carles a vore si eres més inteligent i t’adones que lo unic que vas a traure de trellat es que no et vullguen en cap lloc. Per tant, ves diguent bye bye al teu trist futur en la politica.

    Ànim Oltra!! Tens un futur que ja voldrien altres però van a quedar-se en MECCC!!!

  20. Ningú dels que escriu ací es dona conter de que la IP desde la que escriviu queda registrada????? Jo de vosaltres no dixaria comentaris injuriosos. Es sols un consell.

  21. Voy a empezar una breve disección de lo que ha sido el psoe de Carcaixent en los últimos 20 años.

    Legislatura 91-95: (9 concejales) pierden la mayoría absoluta y después de mucha tensión interna se pacta finalmente con Unón Valenciana, habiendolo podido hacer con EU, finalmente UV le hace una moción de censura al PSOE.

    Legislatura 95-99: (5 concejales). No se resignan y continúan teniendo hambre de poder. Pactan con UV a la cúal le dan la alcaldía y forman gobierno con ellos. CONXA GOMIS és teniente de alcalde y concejala de educación.
    Se parte el Psoe y se crea la rosa.

    Legislatura 99-2003: (2 concejales), La Rosa 4. Se continúa partiendo el psoe.

    Legislatura 2003-2007: (2 concejales). Vicent Xelvi es el candidato que al cabo de 3 meses ya estaba enemistado con Mayordomo. Conxa Gomis contínuaba llendo en la lista.

    Legislatura 2007-2011:(3 concejales con IU y sin La Rosa). Se cargan a Mayordomo para poner a una persona nueva. Esa persona «nueva» era MºJosé Dasca que ya había militado en UPV, EU y había sido concejal del PSOE en la Pobla (puesto del que tuvo que dimitir, digamos que no acavo muy bien). Conxa Gomis ahora no estaba en la lista, estaba su hija. Se acaban peleando con parte de la gente de IU.

    Legislatura 2011-2015: (3 concejales sin IU). Carles Albert encabeza la lista, Conxa gomis va de nº3. Meses después se pelean, Conxa Gomis está en medio de la pelea apoyada por la ejecutiva ( A la sazón «comandada» por Carmen Corts, que era la secretaria particular de Pascual Vernich cuando era alcalde en el año 91).

    Ahora lanzo unas preguntas: ¿Qué nombres se repiten desde el año 91? ¿Qué gente maneja el partido desde entonces? ¿Hemos ganado algunas elecciones desde entonces? ¿La agrupación local tiene pulso desde entonces?

    Sobran las palabras, los hechos lo dicen todo. Lástima que los hechos en este partido no valgan. Solo el amiguismo.
    NO pasa nada:

    Legislatura 2015-2019: EN LA OPOSICIÓN.
    Legislatura 2019-2023: EN LA OPOSICIÓN.
    Legisltura 2023-2027: EN LA OPOSICIÓN.

    Eso sí –> Legislatura 2015-2019, 2019-2023,… La misma gente de siempre.
    En perder elecciones sí son buenas. LAS MEJORES.

    • Carlota, solo dos puntualizaciones que quizá no le interesen a nadie, sobre todo a los más jóvenes, pero que considero se deben aclarar en honor a la verdad.
      1º. El PSPV-PSOE perdió la mayoría absoluta en Carcaixent, siendo Alcalde Vicente Pla Noguera en las Elecciones de 1987. El PSPV-PSOE sacó 10 Concejales y pactó con UPV que tenía 2 Concejales. Vicente Pla dimitió y después fundó La Rosa junto a otros exsocialístas.
      2º. En las Elecciones de 1991 el PSPV-PSOE obtuvo 9 concejales, UV 6, PP 4 Y EU 2. El PSPV-PSOE con Pasqual Vernich al frente logró pactar con todos los grupos políticos del Ayuntamiento, había Tenientes de Alcalde de todos los grupos políticos, todos los grupos estaban representados en la Comisión de Gobierno, situación que no se había dado nunca y que nadie ha sido capaz de conseguir hasta entonces y que ojala se pudiera conseguir de nuevo para la buena gobernanza de Carcaixent. Después vinieron las desavenencias dentro del Grupo Socialista por motivos internos pero sobre todo, al parecer, por presiones de gente externa al Grupo.
      Debido a la estrategia política del momento EU rompió el pacto con el PSPV-PSOE y pactó la moción de censura con UV y tres concejales del grupo socialista –alguno de ellos hoy en el PP-, teniendo el honor de propiciar por primera vez en la historia democrática de Carcaixent, el ascenso a la Alcaldía de la derecha, representada por el regionalista Rafael Navarro. Reservándose para Antonio Hernández, portavoz de Izquierda Unida, el puesto de Primer Teniente de Alcalde.
      Otra puntualización al margen, Mayordomo nunca ha sido Concejal.

      • Tienes razón en la puntualización que haces,; en cuanto a lo de mayordomo me referí a a que se lo cargaron como secretario general, no como concejal. Saludos.

        • Pero realmente esto no quita realmente importante que es:

          ¿Qué nombres se repiten desde el año 91? ¿Qué gente maneja el partido desde entonces? ¿Hemos ganado algunas elecciones desde entonces? ¿La agrupación local tiene pulso desde entonces?

          Sobran las palabras, los hechos lo dicen todo. Lástima que los hechos en este partido no valgan. Solo el amiguismo.
          NO pasa nada:

          Legislatura 2015-2019: EN LA OPOSICIÓN.
          Legislatura 2019-2023: EN LA OPOSICIÓN.
          Legisltura 2023-2027: EN LA OPOSICIÓN.

          Eso sí –> Legislatura 2015-2019, 2019-2023,… La misma gente de siempre.
          En perder elecciones sí son buenas. LAS MEJORES.

    • Per lo que jo se Conxa Gomis no anava en la llista en el 2003. Conxa va dixar de ser regidora en el 1999, i no va tornar a anar en una llista fins el 2011, ¿També te la culpa del que va pasar al llarg de ixos 12 anys?

      Per cert, Conxa anava en la llista com a independent i no es va afiliar al partit hasta uns anys després, aixina que no inventes ni digues quins son els noms que es repetixen, perque no es cert el que dius.

      Ha sigut Conxa la que va crear la Rosa? Ha sigut Conxa la que va crear el PSD? Ha sigut Conxa la que s’ha carregat a Mayordomo? Ha sigut Conxa la que ha pactat en UV? NO, NO, NO I TRES VOLTES MÉS NO!!!!!!!!

      • Perdona conxa si anava en la llista de Vicent Xelvi, si vols t´envíe una foto de la llista electoral i teu demostre.
        No intentes desvíar l´atenció: Conxa pactà l´any 95 amb UV o aixó es mentira?
        A més a més no cal eixir en la foto per a estar darrere mangonejant i ficant als seus, una tal Carmen Corts no ix mai en la foto pero es la que mangoneja,… per eixemple. Per desgràcia de ixes hi han moltes.
        Es noms SEMPRE es repeteixen desde l´any 91.

  22. Belén se ve que has dicho a tus amiguitos de juventudes que empiecen a defenderte ehhhh!!! No intentes disimular con notas de prensa vacías, no nos creemos tus cortinas de humo, sabes que has metido la pata y ahora quieres salirte pero ves que no puedes. Si de verdad eres valiente hazlo, el problema es que no te atreves. En carcaixent todo el mundo sabe que eres el llavero de conxa, con todo lo que ello implica.
    Te lo ha dicho mucha gente pero tu prefieres decir que no te mojas, pero todo el
    Mundo lo sabe. Has cambiado muchas veces de chaqueta, hubieras podido tener carrera pero te has equivocado. Cuentales toda la verdad a tus amigos de juventudes. Se nota que no son del pueblo y no conocen a conxa.

    • No bonic@, els que hem defes a belen ha segut xq ens ha donat la gana, ja que belen ha dit que no comentarem, x no clavar mes merda ok? Aixina q antes de parlar informat.

    • pues mira, deuria de ferli cas, i deixar q diges totes les mentides i faltes de respete que te done la gana. Ja no pense entrar mes al teu joc. Q te vaya bonito

  23. Perdona Mediamarket, però acabe de repassar lletra per lletra la meva única intervenció en aquesta qüestió «per què no li fas cas» i no trobe per cap lloc mentides ni faltes de respete a ningú. Amb tota la cordialitat que et mereixes, et trobe un poc nerviós/osa i arisc/isca. Reflexiona i et donaràs conte que no val la pena posar-se així, i menys per la política.

  24. Molt bona nit,
    He llegit l’article, i malgrat pensar que front a aquestes actituds la millor actitud és el silenci per resposta, no puc deixar de plasmar el meu humil comentari davant les presents circunstàncies. Ja que molts dels que comenten per ací ho fan baix un malnom, (clar síntoma de una actitud poruga i cobard), jo ho faig amb nom i cognoms, Antoni Benito, m’agradaría primerament dir a l’escriptor de aquest «article» que em plantejaría el teu sentiment socialista, cal dir que amb aquesta rabieta, l’únic que estàs aconseguint va en perjudici de la imatge del partit, fet que no sé si saps està greument sancionat mitjançant els estatuts del partit, as que t’aconsellaría que et pegares una miradeta, i que amb açò no sols intentes fer mal a la teua compaña Belén (que estic segur que no has aconseguit el teu objectiu, perque no ofén qui vol, sinò qui pot), sinò que demacres la imatge i l’honorabilitat de cadascún dels membres del grup de Carcaixent. A més, em permetràs fer una petita aclaració, parles de difamacions, però et puntualitze que a nivell legal, aquestes sols es produexen quan es fan públicament, sobre fets inventats, que no es sostenen en ningún fet objectiu, i insisteixc en el de públicament, per tant, l’única difamació en tota regla i fundament jurídic, cumplint tots els factors que la pròpia sustància que el propi terme engendra, ets tu amb aquest «article». Així mateix, agrairía a totes les persones que publiquen comentaris carents de fundament algun i basats en l’insult a aquest «post», dir-los que ho fan gratuitament, perque insisteixc, no ofén qui vol, sinò qui pot. Sense més dilatacions, un abraç.

    • Necesito que me asesores legalmente, soy Julián Muñoz.
      Pero, una aclarión. No se porque piensas que la actitud mas adecuada es el silencio, si el artículo no va dirigido a ti.

      Me da, Antonio… que tu comentario es tan sincero como tu identidad.

      • Qualsevol persona coherent pensa que l’actitud més adecuada és el silenci públic, no fa falta que siguen els destinataris del article. Els traps bruts es llaven en casa, me pareix una total falta de respete criticar als companys en un article.

  25. Lo del grup socialista de Carcaixent es veia vindre des de les eleccions locals… Que li anem a fer.. vosaltres seguiu en lluites internes al PSOE de Carcaixent i oblideu-se del que importa de veritat en aquest poble que es fer oposició a la mala gestió del PP-PSD; continueu així que tindrem PP a Carcaixent per a rato…

    PD: DEIXEU-SE DE TONTERIES I TREBALLEU PEL POBLE QUE BONA COSA FA FALTA!!

    • Tienes toda la razon……menos guerras internas y mas denuciar la mala gestion del ayutamiento….desde el pspv de carcaixent si centran sus fuerzas y dejan el culebro..pueden hacer mucho trabajo ya que son un buen grupo digan lo que digan cuatro que solo buscan el lio…..V apoyo tu opinion…CAÑA AL PP- PSD

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here