La UD Alzira disputarà la promoció d’ascens a la 2ª Divisió B en empatar a Requena (2-2)

0
637
Eufòria en el vestidor de Requena
El Suñer Picó serà testic d’una nova promoció

L’abultada derrota de l’Acero en Muro (4-1) ha afavorit els interessos de la UD Alzira que finalment  disputarà la lligueta d’ascens a la Segona Divisió B en empatar a Requena (2-2). Al descans s’arribà amb l’advantatge del conjunt blaugrana d’un gol a dos. Ferrán i Edu López han sigut els autors del gols de l’equip riberenc.

Els minuts finals de l’encontre han sigut molt emocionants perquè un gol del Requena havera deixat fora de la lligueta a l’Alzira.  Els jugadors han celebrat amb molta eufòria,el pas a la promoció, primer al centre del camp i després als vestidors.

L’equip de Frank Castelló s’ha classificat en quarta posició amb 79 punts, dos menys que el Muro, tercer classificat i un més que l’Acero que ha sigut cinqué. Mentre el Catarroja s’ha proclamat campió del grup amb 92 punts els mateixos que el Levante B que ha sigut subcampió.

Demà dilluns es farà, a partir de les 17 hores, el sorteig per la promoció a la Federació Espanyola de Futbol, un sorteig que serà transmés en directe per Alzira Ràdio.

Font: Alzira Ràdio

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here