
El Centre de Dia de l’Alcúdia ha celebrat este matí la festivitat de Sant Josep cremant la falla que han fet els propis usuaris amb l’ajuda de tot el personal del centre. Un matí festiu al qual no ha faltat detall.
La festivitat començà ahir de vesprada, amb l’ofrena de flors a ma mare de Déu que també han fet entre tots i que este matí presidia els actes fallers del centre de Dia de la tercera edat.
Hui, abans de la cremà, i amb la presència de l’Alcalde de l’Alcúdia i diversos regidors de l’Ajuntament, així com dels familiars que han volgut compartir la festa, s’ha fet la presentació de la Fallera Major Teresa Gregori, el President, Enrique Puig i la cort d’honor, formada per Asunción Solà, Isidra López, Teresa Rodríguez i Remedios Aranda. Tots junts han fet una visita a la falla i s’han immortalitzat amb la directora i el personal del Centre de Dia abans de botar-li foc. Després de la cremà tots junts han gaudit d’una picadeta d’allò més fallera: coca, xocolate i bunyols.