Carlet no recurrirá al plan de financiación del Gobierno para pagar a los proveedores

10
190

Mª Ángeles Crespo, alcaldesa de Carlet

El Ayuntamiento de Carlet no ha tenido que recurrir al plan de financiación del Gobierno para hacer frente al pago de las facturas impagadas a los proveedores. Las arcas municipales de Carlet se encuentran totalmente saneadas y no arrastran deudas importantes. Tras el cierre de las cuentas de 2011, el Ayuntamiento presenta superávit. En la sesión plenaria del próximo 29 de marzo se aprobará la liquidación del ejercicio anterior con un remanente de tesorería de 1.597.619’56 euros.

Carlet es una de las localidades de la comarca de la Ribera que más ahorran, según datos del Ministerio de Economía. La gestión económica del Ayuntamiento refleja una política eficaz, responsable y austera adaptada a los tiempos que corren. Para ello el Ayuntamiento ha tenido que ejecutar un planteamiento económico regido por una gran moderación de gasto.

Gracias a esta gestión, el Consistorio de Carlet no ha tenido que  apelar a este plan del gobierno consistente en un mecanismo de créditos para que los ayuntamientos puedan hacer frente a sus pagos. Carlet es uno de los ayuntamientos que más pronto paga a los proveedores, con anterioridad a los 49 días, siendo la media comarcal de 107 días, según los datos publicados por la Sindicatura de Comptes de la Comunidad Valenciana. Carlet se encuentra en el décimo lugar de las localidades que pagan las facturas con mayor rapidez.

La alcaldesa de Carlet, Mª Ángeles Crespo, ha explicado: “El Ayuntamiento de Carlet está al día en el pago de las facturas. Nosotros las abonamos alrededor de los 49 días y a día de hoy están todas liquidadas, por eso contamos con unos proveedores que están encantados de trabajar con un ayuntamiento como el de Carlet. Quisiera elogiar el trabajo de mi equipo de gobierno en esta materia, ya que desde que vislumbramos la crisis en el año 2008 hemos sabido adaptarnos a la situación y reducir costes en todos los ámbitos. Esto nos ha permitido hoy no tener que recurrir a una financiación que nos obligaría a hacer un plan de ajuste y viabilidad. Carlet no lo necesita.”

10 Comentarios

  1. Esta dona es un crack! Cada vegada estic mes convensut de la gran alcaldessa que tenim! Per molts anys t’anime a que continues treballant per tots nosaltres, els carletins!

  2. Bona noticia! Aleshores l’ajuntament de Carlet no esta mal! Esque com el bloc ho pinta tot tan negre i vol asustar tant! Aleshores lo que vol es fer creure que les coses van mal quan no van, no? Esta noticia es creible! Podem dir-ho aixi perque no sols ho podem vore aci que pensem que ho ha penjat l’actual govern sino que ho podem vore a altres diaris. M’alegre molt de poder comprovar i que no ho diga sols el partit que mana sino que es fa reso a altres diaris. Amunt Carlet!

  3. I amb eixe superabit com puja les taxes? no deia que no les pujaria? perdona però el Bloc tenen raó. Va dir en la campanya que no ens pujaria res i ja son varies coses: escola d’estiu, pistes de paddle, la residencia la llum…. que es pensen que no ens enterem? Ho fa amagat i només ho sabem perque el Bloc ens ho diu.Mira com ella no ho conta en el diari…. Molts anys d’oplir-se les burtxaques, ella i els que no son ella… que ja no els caben i ja li fa hasta vergonya cobrar-nos més. Que mos passa al poble hasta els cafes, que ja s’ha de ser gorromina….

  4. Amunt Carlet, fosqueta.I avall els corruptes, que en el PP en són un bon grapat: Gürtel, Emarsa, Fabra, Brugal, cas Urdangarín, cas Blasco… milions i milions d’euros robats impunement. A poc a poc eixirà tot, tranquil·la, i aclarix-te una miqueta, fosqueta, que et fa falta.

  5. Voleu al blok, pues voteu-lo! El meu vot segur que no el tindran! Uyyy quin problema! Jo ja vaig viure 4 anys de blok quan estava el senyor Salvador i a mi no me te que contar ningu que feren, jo 4 anys mes aixi no els vull! Jo amb esta dona si que estic tranquila i confie amb ella, pero entenc que a vosaltres aquest tipo de noticies pues vos fastidien! Es normal! Jo entenc les dos postures! Pero si mirem ajuntaments del voltant i siga del partit que siga podem vore com de fatal estan, en canvi a mi vore aquestes noticies pues m’alegra!

  6. Clara supose q quan difames d’una forma tan decidida es perque tindràs proves d’alló que dius. Perque tot i que penses que estes coses són anònimes, estàs molt equivocada. Com es nota del partit que eres, eixe de difama difama que algo queda…

    Em feu molta gràcia, de veres, tot segons vosaltres es il.legal, en canvi mai denuncieu res….. Serà que ni vosaltres mateixos es cregueu les vostres mentides?

  7. Carletí, proves de que? de que no em va agradar la llegislatura que fa fer el ex alcalde Salvador Carbonell? de que passarem 4 anys com els tontos…
    Després me dius que es nota de quin partit soc, si ser de un partit es pertanyer a un partit del poble, estas equivocat, tan sols soc una ciudadana que intente vore i reconeixer lo bó i lo mal que fa un partit i una altre, i me pareix que vore aquesta noticia dona tranquilitat i es bo per al poble.

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here