Casa Sara: «La crisi fa que la gent regale cada vegada coses més pràctiques»

8
241

Sara Diert és la gerent de la botiga, Casa Sara, que des de l’any 1.998 abastix de regals els veïns de Carcaixent i decora els habitatges d’este important municipi de la Ribera.

En un principi contava també amb productes de drogueria i perfumeria però ella i el seu home, Vicent Ballester, decidiren dividir el negoci en dos tendes repartides entre els números 29 i 53 del carrer Ramón i Cajal.

La tenda de regals és un atractiu establiment d’uns 150 m2 de superfície que conta amb dos especialitats; d’una banda els articles de regal per a tota sort d’events com bodes, batejos i comunions i d’altra l’apartat destinat a flors artificials. Amb l’arribada de la primavera, Casa Sara, agafa color i sobre tot començaa a omplir-se de clients preocupats pel regal que faran davant els seus immediats compromisos socials.

«La gent busca, cada vegada més, coses pràctiques que combinen preu amb utilitat», diu Sara, que fica com exemple, els mocadors, palmitos, caixes d’infussions i les bosses per a la compra. Pel que fa als articles decoratius, els quadres, coixins, marcs per a fotos, figures i gerrons solen ser els més demandats per la seua selecta clientela.

«Hui s’estila tot mol minimalista perquè la majoria de la gent no està per a gastar-se molts diners» explica la gerent de Casa Sara. Una dona molt emprenedora que per competir amb l’Eroski és una de els primeres en agrupar-se amb altres comerciants del poble participant en campanyes nadalenques, fires i en el mercat medieval. Fins i tot ha estat una de les promotores de la nova associació, Montatelo, que ha agrupat una vintena de botigues situades als voltants del Mercat Municipal de Carcaixent.

CASA SARA: Tel. 962431566 –    e-mail: casasaracarcaixent@hotmail.com

8 Comentarios

  1. Xe! Això està mou molt bé Sara. Aniré a compra-me un blussó que el meu encara és de la època de catapum!

  2. Veo que no aceptais mi comentario implicito enviado esta mañana: este texto es noticia o publicidad?
    Creo que eso – ocultar y no responder, al menos- solo tiene una explicación, ¿verdad?, porque no hay ofensa, ni insulto…
    Me he sentido defraudado por esta actitud, que pienso que os descalifica, y que puede hacer sospechar que en otros casos…también se hace. Poco profesiona.l

    • ADMINISTRADOR:

      Vamos a ver, a nuestros clientes los tratamos como se merecen.
      Aquí no se oculta nada y por ello publicamos su comentario.
      Sobre nuestra profesionalidad, llevamos mucho tiempo en este mundo del periodismo, pero su opinión la respetamos como no puede ser de otra forma.

      Muchas gracias por su colaboración:

  3. Sr. Administrador:
    Tres precisiones:
    – a sus clientes les pueden tratar como merecen, pero la información es información y la publicidad, publicidad; a los lectores también hay que tratarlos como merecen
    – aquí SI que se ha ocultado un mensaje, que aparecía en mi pantalla como pendiente de revisión, y que finalmente no apareció. Por lo tanto provoca sospecha.
    -mucho tiempo en esto del periodismo, no necesariamente significa profesionalidad
    Y continúa en pie la pregunta, por lo tanto:
    ¿este texto es noticia o publicidad?

  4. Pense que si un article és més publicitari que periodístic, aleshores allò millor que es podria fer és no incloure comentaris, sinó més bé valoracions del tipus «m’agrada», «no m’agrada», «m’és indiferent». Així, el comentaris per als articles periodístics i les valoracions per als articles publicitaris.
    Gràcies per la vostra atenció.
    Una salutació ben cordial.

    • Moltes gràcies per la seua aportació, eixa possibilitat l’anen a ficar en marxa.

      De nou, gràcies

Comments are closed.